Skip to main content
فهرست مقالات

وظایف و تدابیر آموزش معلمان ورزش

نویسنده:

مترجم:

(4 صفحه - از 32 تا 35)

کلید واژه های ماشینی : آموزش، تدابیر آموزشی معلمان ورزش، دانش‌آموزان، تربیت، وظایف، دانش، کلاس، آموزش تربیت‌بدنی و معلمان ورزش، درس تربیت‌بدنی، آموزش تربیت‌بدنی

خلاصه ماشینی:

"این بررسی شامل موارد زیر است: تجزیه و تحلیل مرزها و موانعی‌ که وظیفهء حرفه‌ای ما را محدود می‌سازد (چه باید کرد؟) مدل ذهنی فعالیت(چه‌ می‌کنیم؟) تأکید ویژه بر راهبردی که بیش‌تر به کار می‌بریم(راحت‌ترین کار کدام‌ است؟) مرزها و مانع‌های تعیین‌کننده‌ آموزش تربیت بدنی‌94 روان‌شناسی شغلی به تحلیل وظیفه‌ برای دستیابی به هدفهای تعیین‌شده‌ می‌پردازد. ساختار گروهی آموزش در مدرسه،شما را ناگزیر به مداخله در شرایط خاص می‌کند که‌ ویژگی‌های گوناگونی دارد و قابل بیش‌ترین‌ آموزش در ورزش‌هایی‌ اجرا می‌شود که در آن‌ها دانش‌آموزان‌ هنگام تمرین‌ در محدوده‌ دید،صدا و کنترل معلم‌ هستند. 97 پیش‌بینی نیست(رفتار دانش‌آموزان را نمی‌توان به‌طور کامل کنترل کرد)چند بعدی‌اند(هدف‌ها گوناگون و شیوه‌های‌ مداخله متنوع است)،پیچیده‌اند (بسیاری از رویدادهای ممکن است‌ هم زمان پدید آید)و ناهماننداند(هر موقعیتی تازه و غیرمتعارف است تا بدان‌ حد که کاربرد راه‌حل‌های از پیش تعیین‌ شده را دشوار می‌سازد و از نظر تنظیم‌ وقت استرس زاست و زمان موجود برای‌ تصمیم‌گیری و اقدام کوتاه است). آموزش‌102 یادگیری مستلزم فعالیت و تمرین‌ کمی و کیفی دانش‌آموز در شرایطی است برای فایق‌ آمدن بر محدودیت‌های‌ آموزشی دو کار باید انجام‌ داد:اداره‌ کلاس و آموزش. درحالی‌که برای آموزش یک‌ درس مدت زمان خاصی برنامه‌ریزی شده‌ است و فقط بخش کمی از آن صرف درس‌ تربیت بدنی می‌شود و بقیه وقت آن‌ صرف:تعویض لباس،انتقال از یک‌ محل به محل دیگر یا کارهای دیگر می‌شود و از وقت باقی‌مانده هم باید زمانی برای حضور و غیاب و کارهای‌ دیگری از این دست صرف کرد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.