Skip to main content
فهرست مقالات

پیشنهادهای صحیح، جایگزین تمرین های غلط

نویسنده:

مترجم:

(6 صفحه - از 18 تا 23)

کلید واژه های ماشینی : تمرین، حرکت، تصویر، کودکان، بدن، کشش، آمادگی جسمانی، حرکت مفید جایگزین، خم، دانش‌آموزان، حرکت زیانبار، آزمون، جایگزین تمرین‌های، کمر، لمس، شانه، آزمون‌های آمادگی جسمانی، حالت، اجرا، زمین، آمادگی جسمانی به کودکان آموزش، آموزش، ارزیابی، آمادگی جسمانی وابسته، پیشنهادهای صحیح جایگزین تمرین‌های، آزمون‌های تلفیقی آمادگی جسمانی، عضله‌های شکم، آموزش آمادگی جسمانی وابسته، زانوی پای چپ، تمرین‌های زیانبار

خلاصه ماشینی: "در این حالت،زانوها به طرف قفسهء سینه آورده می‌شوند،لگن از زمین جدا می‌شود،اما زانوها نباید به پشت شانه‌ها بروند،به حالت شروع برگردید و حرکت را تکرار کنید. کشیده بودن پاها و بالا آوردن بالاتنه،در حالی که‌ دست‌ها در پشت سر قرار دارند،فشار بیش ازحد به ستون‌ مهره‌ها و ناحیهء کمر وارد می‌کند و باعث فشار به مهره‌های‌ گردن و خم شدن بیش از حد آن می‌شود. این حرکت نیز به تقویت عضله‌های شکم کمک می‌کند، انگشتان دست‌ها را در اطراف سر طوری قرار دهید که از گردن حمایت کنند،عضله‌های شکم را منقبض کنید، شانه‌ها را از زمین جدا کنید و به مدت 6 ثانیه یا بیش‌تر نگه دارید سپس به حالت شروع برگردید. به جای خم کردن سر به سمت عقب که حرکتی مضر است،ابتدا سر را در حالت روبه جلو قرار دهید و به‌ آهستگی،آن را به اندازهء نیم‌دایره به سمت راست سپس به‌ سمت چپ حرکت دهید،در این حالت،عضله‌های گردن‌ کشش می‌یابد. برای‌ اجرای این تست،شما به یک میله،تشک نرم که روی زمین‌ زیر آزمودنی قرار گیرد،یک کورنومتر برای اندازه‌گیری زمان‌ نیز دارید(یا از یک میله در زمین بازی استفاده کنید که سطح‌ زیرین آن بی‌خطر و ایمن باشد)کمک کنید تا کودک در وضعیت شروع قرار بگیرد(همان‌طور که در تصویر 18 نشان‌ داده شده است،با دست‌ها میله را بگیرد و چانه را بالای آن‌ قرار دهد). تمرین نامناسب:در سال،آزمون‌های آمادگی جسمانی‌ وابسته به بهداشت،یک یا دو بار و با هدف کنترل کردن، برای پاداش دادن به آن‌ها یا به این علت اجرا می‌شود که‌ بخشی از یک مدرسه یا یک بخش آموزشی به اطلاعات آن‌ نیز دارد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.