خلاصه ماشینی:
"باوجود این،اگر فعالیت جسمانی به عنوان نخستین رفتاری شناخته شود که کودکان فرامیگیرند، آن وقت بهنظر میرسد،تربیت بدنی با طبیعت کودکان متناسب باشد.
به نظر میرسد چشمگیرترین نشانهء مدیریت مؤثر در کلاس زمانی باشد که کودکان روی تکالیف خود به آرامی کار میکنند.
درواقع،ساعتهای کلاسی زیادی صرف این میشود که همهء دانشآموزان از یک استاندارد رفتاری پیروی کنند؛از جمله تشکیل یک صف مستقیم،ساکت نشستن،وسایل را بیحرکت نگهداشتن یا نگاه کردن به معلم.
علاوه بر این،در نظر بگیرید که کودکان قابلیت زیادی برای یادگیری از همدیگر دارند.
درواقع،چنین فرصتهایی در نخستین گامهای آموختن به دست میآیند،اما این سطحی است که دانشآموزان در آن قرار دارند و جایی است که آنها به صحیحترین نحو یاد میگیرند.
یقینا،از نظر هر دو عامل«یادگیری»و «ایمنی»،لازم است که ساختار درون محیط آموزشی حفظ شود و مدیریت کلاس را در محیط ورزشی با شیوهای مناسب به اجرا درآورند وسپس تقویت و بازسازی کنند."