Skip to main content
فهرست مقالات

بازگشت به حالت اولیه: کلید دستیابی به اوج اجرا

نویسنده:

(4 صفحه - از 20 تا 23)

کلید واژه های ماشینی : بازگشت به حالت اولیه ،تمرین ،بدن ،کربوهیدرات ،انسولین ،گلیکوژن ،بازگشت بدن به حالت اولیه ،مرحلهء بازگشت به حالت اولیه ،آسیب ،سرعت بیش‌تری جایگزینی گلیکوژن ،مرحله ،سرعت ،ترمیم ،تمرین شدید ،روند بازگشت به حالت اولیه ،مصرف ،گردش سریع‌تر جریان خون کمک ،جایگزینی مواد مایع بدن ،مرحلهء ،مرحلهء طولانی‌مدت ،جایگزینی گلیکوژن عضلات ،جایگزینی ،سه‌گانهء بازگشت به حالت اولیه ،مرحله‌های سه‌گانهء بازگشت به حالت ،ترمیم بافت‌های عضلانی ،مواد کربوهیدرات‌دار مصرفی ،مرحلهء طولانی‌مدت بازگشت ،بازگشت قدرت به حالت اولیه ،انسولین باعث تسهیل انتقال گلیکوژن ،آسیب کم‌تر از تمرینات شدید

خلاصه ماشینی:

"بعد از تمرین،با انجام روند مناسب برای کمک به بازگشت بدن به حالت‌ اولیه،سطح اجرا هنگام جلسات تمرین و مسابقه افزایش خواهد یافت. مرحلهء سریع این مرحلهء بازگشت به حالت اولیه،هنگامی شروع‌ می‌شود که شما تمرین خود را به اتمام رسانده‌اید و تقریبا، 30 دقیقه ادامه می‌یابد. انسولین‌ باعث تسهیل انتقال گلیکوژن از خون به درون سلول‌های‌ عضلانی و همچنین باعث تحریک آنزیم گلیکوژن سنتتاز تمرین با 40 تا 60 درصد حداکثر اکسیژن‌ مصرفی به‌ مدت 5 تا 10 دقیقه،به حفظ گردش سریع‌تر جریان خون‌ کمک می‌کند در طول‌ تمرینات‌ سنگین،غشای‌ تارهای عضلانی‌ و بافت‌های‌ پیوندی اطراف‌ آن،همچنین‌ الیاف اکتین و میوزین،دچار آسیب می‌شوند می‌شود. در طول دورهء بعد از تمرین، عضلات شما باید برای بازگشت به حالت اولیه و بهبودی‌ از آسیب‌های مکانیکی،مثل تورم و پارگی‌های ریز،آسیب‌ اکسیداتیو حاصل از رادیکال‌های آزاد ناپایدار،و نابودی‌ بافت که با آزادشدن کورتنزول در پاسخ به فشار تمرین رخ‌ می‌دهد،مواد مغذی لازم را دریافت کنند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.