Skip to main content
فهرست مقالات

نزاع در مدرسه: تمرین کنترل پرخاشگری

نویسنده:

(4 صفحه - از 28 تا 31)

کلید واژه های ماشینی : نزاع، تمرین کنترل پرخاشگری، خشم، سناریو، نشانه‌های ارتباطی غیر کلامی، نزاع در مدرسه، نشانه‌های غیر کلامی مثبت، سیال‌سازی ذهن، معلمان تربیت‌بدنی، خشم و پرخاشگری

خلاصه ماشینی:

"این مقاله همچنین به معلمان محترم کمک‌ می‌کند که در موارد دیگری مانند اداره کردن نزاع،اختلال نافرمانی لجبازانه،برقراری نظم،و تمرین رفتار معقول،نیز مطلوب‌تر عمل کنند. سپس از آن‌ها بخواهید، نقش‌های همین سناریو را یک‌بار دیگر با استفاده از نشانه‌های غیر کلامی مثبت(مانند لبخند،تماس چشمی،تمایل بدن به طرف‌ فرد صحبت‌کننده و تکان دادن سر که به پیامد قابل قبول برد/برد منجر می‌شوند)بازی کنند. سناریوهایی از نزاع برای بازی نقش،سیال‌سازی ذهن،و حل مشکل سناریوها را به ترتیب بخوانید و پایان هر کدام را یک‌بار با استفاده از نشانه‌های ارتباطی غیر کلامی منفی که معمولا درماندگی را افزایش و همکاری را کاهش می‌دهد،و یک‌بار دیگر نیز با استفاده از نشانه‌های ارتباطی‌ غیر کلامی مثبت که به راه‌حل موردقبول دو طرفه‌ می‌انجامند،کامل کنید. سپس روش‌های‌ مثبتی را(مانند شنیدن،دادن پاسخ‌های‌ هم‌دلانه و سیال‌سازی ذهن)بازی کنید که به‌ راه‌حل موردقبول برد/برد منجر می‌شوند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.