Skip to main content
فهرست مقالات

راهبردهای اصلی تمرینات قدرتی ویژه ی کودکان

نویسنده:

مترجم:

(3 صفحه - از 62 تا 64)

کلید واژه های ماشینی : تمرین، تمرینات قدرتی ویژه‌ی کودکان، کودکان، تمرین مقاومتی، برنامه‌ی تمرین، آمادگی تحمل فشار تمرینات ورزشی، برنامه‌ی، برنامه‌ی تمرین مقاومتی، برنامه‌ی تمرینی کودکان، پیشرفت کودکان در تمرینات مقاومتی، راهبردهای اصلی تمرینات، سن، پیشرفت، برنامه‌ی تمرین مقاومتی شرکت، فشار تمرین مقاومتی سازگار، وزنه، بزرگسالان، شرکت کودک در برنامه‌ی ورزشی، تمرین مقاومتی مناسب و سازگار، پیشرفت توانایی کودکان در تحمل، بدنی، فشار تمرین، پیشرفت قدرت و توان عضلانی، تکنیک‌های مناسب تمرین، مقاومتی جوانان به‌سوی برنامه‌های پیشرفته‌تری، آمادگی جسمانی کودکان، تمرینات مقاومتی راهنمایی‌های، تکنیک‌های تمرین، آسیب‌های ورزشی، توانایی‌های

خلاصه ماشینی: "توجه داشته باشید که نیروی بالقوه‌ی راهبردهای اصلی تمرینات‌ قدرتی ویژه‌ی کودکان عظیمی در برنامه‌ی مقاومتی برای‌ پیشرفت توانایی کودکان در تحمل‌ فشارهای ناشی از ورزش،بهبود و اجرا و دوری از آسیب ورزشی وجود دارد. همچنان‌که قبل از شرکت کودک‌ در برنامه‌ی ورزشی و تمرینی،باید از سوی پزشک به‌طور کامل معاینه‌ شود،شما نیز،زمانی که تمرین‌ مقاومتی را به کودکی می‌کنید، باید رشد و آمادگی روانی و جسمانی‌ او را مدنظر داشته باشید. این موضوع نیازمند آموزش پایه در زمینه‌ی هدف‌ها،نیازها و انتظارهایی است که به‌طور معقول‌ در ارتباط با تمرین مقاومتی که به‌ کودکان داده می‌شود،وجود دارند و نمونه‌ای از آن‌ها عبارتند از: پیشرفت قدرت و توان عضلانی تغییر نکردن اندازه‌ی عضله‌ی‌ کودکان کم سن و سال و یا تغییرات‌ ناچیز آن پیشرفت استقامت عضلانی تأثیر مثبت بر ترکیب بدن بهبود تعادل قدرت حول مفاصل بهبود قدرت کل بدن پیشگیری از آسیب‌های ورزشی تأثیر مثبت بر اجرای ورزشی."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.