خلاصه ماشینی:
"مقالهی حاضر،براین موضوع متمرکز است که چگونه متخصصان تربیتبدنی میتوانند،دانش علمی خود را با سایر موضوعات درسی تلفیق کنند و در همایشی مثل روز گردش علمی،برای درک عمیقتر کودکان از موضوعات علمی آنها را بهکار برند.
مدرسهی براون با تحت پوشش قراردادن دانشآموزان اول تا چهارم ابتدایی در منطقهای واقع در نزدیکی (به تصویر صفحه مراجعه شود) انتقال مفاهیم علوم از طریق درس تربیتبدنی «برنامهی درسی تلفیقی» نیواینگلند2،دارای هیچ زمین ورزشی نیست؛بنابراین بسیاری از مراسم سنتی و رسمی که نیازمند به فضای کافی باشد،در این مدرسه برگزار نمیشود.
برای این برنامه،چندین ایستگاه یادگیری به منظور تقویت یک یا چند مفهوم علمی درس علوم دروهی ابتدایی با تأکید بر قوانین فیزیک مرتبط با فعالیتهای جسمانی در نظر گرفت شده بود.
سؤالات-معمای فکری:از دانشآموزان سؤال کنید:کدام سادهتر یا سختتر بود؟آیا میتوانید بگویید چرا؟ چه نتیجه میگیریم؟مرکز ثقل نقطهای است که تقریبا تودهی جسم در اطراف آن توزیع شده است.
اگر یک جسم ازاین نقطه یا با اتکای به این نقطه پیش از انجام هرکاری،از دانشآموزان بپرسید:فکر میکنید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ (به تصویر صفحه مراجعه شود) نگهداری شود،به حالت تعادل درخواهد آمد.
پیش از آغاز کار از کودکان بپرسید:چه فکر میکنند؟آیا توپ پس از برخورد به زمین به همان ارتفاعی که از آن رها شده است،باز میگردد؟آیا توپهای گوناگون بهطور متفاوت میجهند؟ فعالیت حرکتی:چند توپ آماده کنید.
انتقال انرژی مفهوم کلاسی:بررسی این موضوع که چگونه انرژی از یک توپ میتواند به سایر توپها یا اشیا منتقل شود."