Skip to main content
فهرست مقالات

ارزشیابی دانش آموزان در کلاس درس تربیت بدنی

نویسنده:

مترجم:

(4 صفحه - از 14 تا 17)

کلید واژه های ماشینی : ارزشیابی ،ارزشیابی دانش‌آموزان در کلاس درس ،کلاس درس تربیت‌بدنی ،تربیت‌بدنی ،دانش‌آموزان ،کلاس ،اطلاعات ،ارزشیابی آموزش تربیت‌بدنی و برنامه‌ها ،ارزیابی ،کلاس تربیت‌بدنی ،آموزش ،ارزیابی پیشرفت فردی دانش‌آموزان ،معلم تربیت‌بدنی براساس هدف‌ها ،مهارت ،کودکان ،فعالیت‌های کلاس تربیت‌بدنی استوار ،برنامه‌های تربیت‌بدنی ،مفاهیم حرکتی در مجموعه‌ی تربیت‌بدنی ،برنامه‌ی ،دانش‌آموزان براساس امتیازات تست آمادگی ،کلاس تربیت‌بدنی تعیین ،برنامه‌ی آموزشی تربیت‌بدنی ،مجموعه برنامه‌های تربیت‌بدنی ،پیشرفت ،تربیت‌بدنی بر ارزشیابی استوار ،حرکتی ،تست آمادگی جسمانی ،یادگیری دانش‌آموزانتان ،معلم و مجری برنامه‌های تربیت‌بدنی ،برنامه‌ی آموزشی

خلاصه ماشینی:

"تصمیمات معلم‌ اصولا بر ارزیابی‌ پیشرفت فردی‌ دانش‌آموزان‌ در فعالیت‌های‌ کلاس‌ تربیت‌بدنی‌ استوار است برای مثال،اگر مشاهده کردید که‌ دانش‌آموزی تکنیک«اورهند»را در تنیس به خوبی انجام می‌دهد،باید او را تشویق کنید،توپ را دورتر پرتاب‌ کند. اما اگر تشخیص دادید که تعداد قابل توجهی‌ از دانش‌آموزان در فهم مهارت و یا تصور کلی آن وا مانده‌اند،نتیجه‌ می‌گیرید که در این بخش باید زمان‌ بیش‌تری صرف کنید و راه‌های دیگری‌ را برای نزدیک شدن به آن بیابید. ارزشیابی مناسبـ تصمیمات معلم اصولا بر ارزیابی‌ پیشرفت فردی دانش‌آموزان در فعالیت‌های کلاس تربیت‌بدنی استوار است(ارزیابی رسمی)،نه براساس‌ امتیاز یک تست مجرد(ارزیابی منحصر و محدود). اگر دریافتید که به‌طور کلی‌ دانش‌آموزانتان در ارزشیابی به خوبی‌ عمل کرده‌اند،جا دارد خشنود باشید، اما به عنوان یک معلم تربیت‌بدنی هنوز باید بکوشید تا یاد بگیرید و رشد کنید. اگر ناگزیر می‌شدید که برنامه‌ی آموزشی خود را براساس ارزشیابی تنظیم کنید،از چه‌ راهی این کار را انجام می‌دادید؟به‌ مفهوم یادگیری در حد تسلط توجه‌ کنید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.