خلاصه ماشینی:
"اگر ما به عنوان افراد متخصص نتوانیم فرقهایی برای ایجاد ارتباطات معنادار بین موضوع درسی خودمان و سایر علوم ایجاد کنیم،در این صورت مانع ایجاد پیوندهای چگونه تلفیق را در تربیتبدنی پیاده کنیم؟ سودمند و عملی بین اطلاعات مفید در میان دانشآموزان خود شدهایم.
اکنون سؤال اینطور مطرح میشود که:چگونه میتوانیم برنامهی تلفیق را بهطور ساده و ثابت در سالنهای ورزش به اجرا در آوریم؟ این مقاله کوشیده است نشان دهد، چگونه معلم تربیتبدنی میتواند،در محیط یک مدرسهی دولتی تلفیق را به طور روزمره و به عنوان یک واقعیت، پیاده کند؟ از کجا آغاز کنیم؟ موضوع آغاز کردن و تداوم کار، اغلب بزرگترین موانع را پیش روی ما قرار میدهد.
چگونه تربیتبدنی این اطلاعات را میشناسد و چگونه میتوانیم این برنامهها را برای رسیدن به تلفیق تنظیم کنیم؟لازم است با افراد دیگر در مدرسهی خود ارتباط داشته تلفیق صرفا به معنای کنار هم قرار دادن بعضی مفاهیم ریاضی و ادغام آنها با مهارتهای تربیتبدنی در طول چند هفته نیست باشیم و گروهی را به منظور دستیابی به یک راهبرد مشخص در مورد تلفیق آماده کنیم.
چگونه میتوانید دریابید که دانشآموزان مفاهیم و یا اطلاعات تلفیق شده یا مفاهیمی را که شما از ماتریسها،ارائه کردهاید،فرا گرفتهاند یا نه؟توصیه میشود،هنگام استفاده از ماتریسها،قسمت مربوط به ارزشیابی صحیح را به عنوان ابزاری برای انواع ارزشیابی،از جمله ارزشیابی مطالب در نظر بگیرید و ببینید،آیا همهی موضوعهای لازم برای برنامهی تربیتبدنی را مشخص کردهاید یا خیر.
شما وظیفه دارید،با استفاده از ماتریس و به کمک اطلاعات فراهم شده توسط معلم کلاس، راههایی برای ایجاد هماهنگی بین مفاهیم کلاس درس،و موضوعات فهرست شده در برنامهی درسی خود بیایید و طراحی کنید."