خلاصه ماشینی:
"آموزشی 10 مفهوم یکپارچه سازی تعلیمات اجتماعی و تربیت بدنی ترجمه: منصور سیاح کارشناس ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی از آمریکا، کارشناس ارشد روانشناسی آموزشی از کانادا دانشجوی دورهی دکترای رشد و تکامل حرکتی دانشگاه تهران (به تصویر صفحه مراجعه شود) امروزه در مدرسههای ابتدایی و متوسطه،هفت استاندارد یا معیار جامع و ارزیابیهای مطابق با آنها مورد استفاده قرار میگیرند تا مشخص شود که فرد تعلیم دیده در زمینهی تربیت بدنی،چه قدر باید بداند و چه کارهایی را باید بتواند انجام دهد.
قالب پیشنهادی،10 موضوع یا مفهوم مهم یا رشتههای ارتباطدهنده برای فراگیران هنگام بررسی فرصتهای بالقوه و رو به رویی با عوامل محدودکننده در موقع انتخاب محل و حرکت به اطراف، رشد میکنند یکپارچهسازی یا مرتبطسازی عملی دو موضوع تربیت بدنی و علوم اجتماعی را ارائه میدهد.
مفهوم اجتماعیسازی شامل رفتارها و روابط میان افراد و گروههاست، در حالی که همزمان با آن، فرد به شناسایی هزینهها و منافع خود، به طور مستقل و در جمع، اقدام میکند (به تصویر صفحه مراجعه شود) در بازی نیوکامب، مفهوم آرامش را میتوان با کمک به دانشآموزان برای شناختن فعالیت بدنی به عنوان هدفی بالقوه لذتبخش و گذران اوقات فراغت، یکپارچهسازی کرد جدول 2-بازیها و روشها (به تصویر صفحه مراجعه شود) 8.
هر یک از واحدها،در رابطه با رشتهها، استانداردها،و هدفهای تربیت بدنی (به تصویر صفحه مراجعه شود) برای اجرای ایدهآل یکپارچهسازی توصیه میشود، معلمان متخصص ورزش و معلمان کلاس درس، واحدهای آموزشی خود را به کمک یکدیگر طراحی کنند تا بتوانند،از طریق توجه به نیازها و علاقههای دانشآموزان رشد آنان را تضمین کنند منابع {E(به تصویر صفحه مراجعه شود)E} جدول 3."