Skip to main content
فهرست مقالات

چه کسی می خواهد یک معلم تربیت بدنی باشد؟: تصمیم گیری برای برنامه آموزشی در سن مسئولیت پذیری و پاسخگویی

نویسنده:

مترجم:

(6 صفحه - از 26 تا 31)

کلید واژه های ماشینی : معلمان ،برنامه‌ی آموزشی ،تربیت‌بدنی ،معلمان تربیت‌بدنی ،مدرسه ،تدریس ،دانش‌آموزان ،تصمیم‌گیری ،تدریس درس تربیت‌بدنی و آموزش ،ارزیابی ،موضوع آماده‌سازی معلمان تربیت‌بدنی ،مدل‌های برنامه‌ی آموزشی ،درس تربیت‌بدنی ،استانداردهای ،برنامه آموزشی در سن مسئولیت‌پذیری ،برنامه‌ی درسی ،محتوای فعالیت‌های جسمانی در کلاس‌هایشان ،کلاس ،تصمیم‌گیری در خصوص برنامه‌ریزی ،نیازهای دانش‌آموزان و ارزش‌های معلمان ،گزینه‌های ،ارزش‌های معلمان و نیازهای دانش‌آموزان ،خصوص تفکر درباره‌ی برنامه‌ی آموزشی ،تربیت‌بدنی و آموزش رشته‌های تربیت‌بدنی ،هدف‌های آموزشی تربیت‌بدنی ،هدف‌های آموزشی ،اجتماعی ،آمادگی جسمانی دانش‌آموزان ارزش ،نیازهای دانش‌آموزان ،برنامه‌ی درسی سایر درس‌ها تأکید

خلاصه ماشینی:

"چه کسی می‌خواهد یک معلم تربیت بدنی باشد؟ تصمیم‌گیری برای برنامه‌ی آموزشی در سن مسؤولیت‌پذیری و پاسخگویی آموزشی ترجمه: محسن حلاجی نویسنده: نارد فیلیپ مقدمه موضوع آماده‌سازی معلمان تربیت بدنی برای تدریس این درس در دوره‌های تحصیلی سه گانه،مد نظر برنامه‌ریزان ستادی است. در این جا یک سؤال 100 هزار دلاری مطرح است: @کدام یک از موارد زیر بر برنامه آموزشی تأثیر گذارند؟ الف)نیازهای دانش‌آموزان ب)ارزش‌های شخصی آنان ج)استانداردها و استثناهای مدرسه د)تمام موارد فوق پاسخ گزینه‌ی(د)است. در این جا یک سؤال 250 هزار دلاری وجود دارد: @کدام یک از گزینه‌های زیر در انتخاب برنامه‌ی آموزشی تعیین‌کننده است؟ الف)وسایل و تجهیزات داخل اتاق معلم(اتاق ورزش) ب)آب و هوا ج)سالن ورزشی د)تئوری برنامه‌ی آموزشی ه‍)مدل‌های برنامه‌ی آموزشی ی)همه‌ی موارد فوق پاسخ همه‌ی موارد فوق است، اما بعضی از موارد نسبت به بقیه تعیین‌کننده‌ترند. اغلب تصمیم‌گیری درباره‌ی این که چه چیز باید آموزش داده شود و با چه روشی این کار باید معلمانی که به ادب اجتماعی ارزش می‌دهند، احتمالا بر رعایت این توانایی رفتاری در سالن ورزشی تأکید می‌کنند و معلمانی که برای آمادگی جسمانی دانش‌آموزان ارزش قائل هستند،احتمالا بر ساخت یک برنامه‌ی درس با محتوای فعالیت‌های جسمانی در کلاس‌هایشان تاکید می‌ورزند برنامه‌ی آموزشی به وسیله‌ی حوزه‌ی آکادمیک به معلمان ارائه می‌شود و از معلمان خواسته می‌شود، مدل‌های برنامه‌ی آموزشی را به منظور اعتباربخشی به تئوری‌های برنامه‌ی آموزشی بیازمایند (به تصویر صفحه مراجعه شود) انجام شود،تابع امکانات و تجهیزات در دسترس،شرایط آب و هوایی، مکانی که آموزش باید در آن جا به اجرا درآید و یا حتی مطالب اقتباس شده از شیوه‌های تدریس همکاران و کنفرانس‌ها و همایش‌هاست."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.