Skip to main content
فهرست مقالات

تمرین استقامتی برای کودکان (علم می گوید: تمرین استقامتی برای کودکان، موثرترین است)

نویسنده:

(4 صفحه - از 50 تا 53)

کلید واژه های ماشینی : تمرین، کودکان، تمرین استقامتی، ضربان قلب، بزرگسالان، قلب، تمرین قلبی عروقی، فعالیت آنزیمی، آستانه‌ی بی‌هوازی، گلیکولیز بی‌هوازی

خلاصه ماشینی:

"یکی از این قبیل سؤالات چنین است:«آیا کودکان باید تمرینات استقامتی از نوع بزرگسالی را با مقادیر کم‌تر انجام دهند،یا این که باید نوع متفاوتی از تمرین را که منطبق با فیزیولوژی آن‌هاست،به اجرا درآورند؟»علم پیشنهاد دوم را به عنوان راه درست توصیه می‌کند،بدین معنی که نوع و شدت تمرینی که در پیشرفت استقامتی افراد جوان مؤثر است،از شیوه‌ی به کار گرفته شده به وسیله‌ی بزرگسالان متفاوت است. تمرین در سطح بالاتر تحقیقات ثابت کرده است،برای بزرگسالانی که برای یک دوره طولانی به طور مستمر تمرین کرده‌اند و یا آن‌هایی که از قبل آمادگی بالایی برخوردار بوده‌اند،سطح مقدماتی تمرین استقامتی(سه جلسه در هفته، 20 دقیقه با 75 درصد حداکثر ضربان قلب)،تقریبا بهبود بیش‌تری به ارمغان نمی‌آورد. در ارتباط با این نظر که ممکن است کودکان به تمرین کاملا سختی برای بهبو xam2oV خود نیاز داشته باشند،عامل سومی نیز وجود دارد که می‌تواند کاهش تمرین‌پذیری کودکان مورد مشاهده در تحقیق را شرح دهد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.