Skip to main content
فهرست مقالات

تحلیلی: زمانی که فارغ التحصیل می شوم آیا یک متخصص هستم؟

نویسنده:

مترجم:

(7 صفحه - از 58 تا 64)

کلید واژه های ماشینی : معلمان ،اطلاعات ،حرفه‌ای ،تخصصی ،تربیت‌بدنی ،تدریس ،استانداردهای ،دانش‌آموزان ،برنامه‌ی ،استانداردهای مجوز تدریس اوهایو ،معلمان تربیت‌بدنی ،کسب مجوز تدریس ایالت ،رشد ،متخصص ،کسب اطلاعات ،عملکرد ،مجوز تدریس معلمی در ایالت ،فرصت‌های ،یادگیری دانش‌آموز ،معلمان مبتدی ،استانداردهای آموزشی ،مجوز تدریس ،وب سایت‌های ،ایالتی معلمان تربیت‌بدنی ،سایت‌های مخصوص معلمان تربیت‌بدنی ،SIXARP ،بهبود ،مجلات تخصصی تربیت‌بدنی ،آموزشی معلمان ،ایالت اوهایو

خلاصه ماشینی:

"(به تصویر صفحه مراجعه شود) تحلیلی زمانی که فارغ التحصیل می شویم آیا یک متخصص هستیم نویسنده: سندرا راس ژوت محسن حلاجی دانشجوی دکترای مدیریت و برنامه‌ریزی در تربیت‌بدنی مسلما این دور از واقعیت است که معلمان پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه،تمامی دانش‌ها مهارت‌های مورد نیاز را داشته و یک معلم کارآزموده و مجرب باشند. به علت این که سال اول شروع به کار معلم،گام نخست فرایند بی‌وقفه‌ی رشد حرفه‌ی معلم محسوب می‌شود،معلمان مبتدی باید برای کسب محوز تدریس، از انتظارات آموزش و پرورش ایالت خود آگاه شوند. حیطه‌ی D تست III SIXARP ، معلم حرفه‌ای [خدمات آزمون‌های آموزشی،1995] چه نوع فرصت‌هایی در سطح ایالت و منطقه‌ی شما برای حمایت و تداوم رشد حرفه‌ای وجود دارد؟ در بسیاری از ایالت‌ها،معلمان مبتدی با مساعدت معلمان کارآزموده به کسب تجربه می‌پردازند. در بسیاری از ایالت‌ها، معیارهای آمادگی معلمان، استانداردهای صدور مجوز تدریس، و حتی گواهی‌نامه‌های دوره‌های پیشرفته،از سوی«انجمن ملی استانداردهای آموزشی»،برای واداشتن معلمان به تفکر درباره‌ی (به تصویر صفحه مراجعه شود) چگونگی ایجاد،تغییر و تداوم رشد حرفه‌ای،تدوین و تنظیم شده است. معلمان با مقایسه‌ی دانش‌ها و عملکردهای خودشان با استانداردهای موجود،به تغییر شیوه‌ی تدریس خود دست می‌زنند و می‌دانند که رسیدن به این استانداردها ممکن است آسیب‌های خاصی را به دنبال داشته باشد. www ) مسؤولیت‌ها و فرصت‌های رشد حرفه‌ای همان طور که با نوآوری‌ها و اقدامات ملی،انتظارات و هدف‌های ایالت‌ها،و فرصت‌های رشد حرفه‌ای در مناطق آموزشی آشنا می‌شویم،به این موضوع پی می‌بریم که اتحاد بین المللی،و بین ایالت‌ها و حتی مناطق آموزشی،به منظور کمک به معلمان تازه‌کار و با تجربه،در راستای فراهم کردن کیفیت بالای آموزشی و استانداردهای آموزش محور است که در نهایت به توفیق دانش‌آموزان می‌انجامد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.