Skip to main content
فهرست مقالات

تحلیلی: زمانی که فارغ التحصیل می شوم آیا یک متخصص هستم؟

نویسنده:

مترجم:

(7 صفحه - از 58 تا 64)

کلید واژه های ماشینی : معلمان، اطلاعات، حرفه‌ای، تخصصی، تربیت‌بدنی، تدریس، دانش‌آموزان، استانداردهای مجوز تدریس اوهایو، معلمان تربیت‌بدنی، کسب مجوز تدریس ایالت

خلاصه ماشینی:

"(به تصویر صفحه مراجعه شود) تحلیلی زمانی که فارغ التحصیل می شویم آیا یک متخصص هستیم نویسنده: سندرا راس ژوت محسن حلاجی دانشجوی دکترای مدیریت و برنامه‌ریزی در تربیت‌بدنی مسلما این دور از واقعیت است که معلمان پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه،تمامی دانش‌ها مهارت‌های مورد نیاز را داشته و یک معلم کارآزموده و مجرب باشند. به علت این که سال اول شروع به کار معلم،گام نخست فرایند بی‌وقفه‌ی رشد حرفه‌ی معلم محسوب می‌شود،معلمان مبتدی باید برای کسب محوز تدریس، از انتظارات آموزش و پرورش ایالت خود آگاه شوند. حیطه‌ی D تست III SIXARP ، معلم حرفه‌ای [خدمات آزمون‌های آموزشی،1995] چه نوع فرصت‌هایی در سطح ایالت و منطقه‌ی شما برای حمایت و تداوم رشد حرفه‌ای وجود دارد؟ در بسیاری از ایالت‌ها،معلمان مبتدی با مساعدت معلمان کارآزموده به کسب تجربه می‌پردازند. در بسیاری از ایالت‌ها، معیارهای آمادگی معلمان، استانداردهای صدور مجوز تدریس، و حتی گواهی‌نامه‌های دوره‌های پیشرفته،از سوی«انجمن ملی استانداردهای آموزشی»،برای واداشتن معلمان به تفکر درباره‌ی (به تصویر صفحه مراجعه شود) چگونگی ایجاد،تغییر و تداوم رشد حرفه‌ای،تدوین و تنظیم شده است. معلمان با مقایسه‌ی دانش‌ها و عملکردهای خودشان با استانداردهای موجود،به تغییر شیوه‌ی تدریس خود دست می‌زنند و می‌دانند که رسیدن به این استانداردها ممکن است آسیب‌های خاصی را به دنبال داشته باشد. www ) مسؤولیت‌ها و فرصت‌های رشد حرفه‌ای همان طور که با نوآوری‌ها و اقدامات ملی،انتظارات و هدف‌های ایالت‌ها،و فرصت‌های رشد حرفه‌ای در مناطق آموزشی آشنا می‌شویم،به این موضوع پی می‌بریم که اتحاد بین المللی،و بین ایالت‌ها و حتی مناطق آموزشی،به منظور کمک به معلمان تازه‌کار و با تجربه،در راستای فراهم کردن کیفیت بالای آموزشی و استانداردهای آموزش محور است که در نهایت به توفیق دانش‌آموزان می‌انجامد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.