Skip to main content
فهرست مقالات

اهمیت توجه به مهارت های بنیادی دستکاری در مدرسه های ابتدایی

نویسنده:

(3 صفحه - از 42 تا 44)

کلید واژه های ماشینی : مهارت‌های ،دستکاری ،کودکان ،آموزش مهارت‌های مهارت‌های دستکاری درشت ،توپ ،مهارت‌های بنیادی دستکاری درشت ،دستکاری در مدرسه‌های ابتدایی ،حرکتی ،بنیادی دستکاری ،مهارت‌های دستکاری درشت ،تمرین ،رشد ،ضربه زدن با پا ،پرتاب ،مهارت‌های دستکاری درشت به حرکاتی ،معلمان ،دریبل ،تمرین حرکات دستکاری به معلمان ،سر ضرب زدن توپ ،حرکات دستکاری به معلمان ورزش ،مهارت‌های دستکاری ،ضربه زدن با دست ،آموزش ،عضلات دست و پای کودکان ،رشد مهارت‌های حرکتی در کودکان ،اجرا ،گرفتن نیروی شیء ،حرکات دستکاری ،مهارت‌های دستکاری ظریف ،بدن

خلاصه ماشینی:

"علاوه بر این،ماهر بودن از نظر حرکتی برای کودکان فایده‌های جسمانی، اجتماعی و هیجانی دارد و احتمالا به آن‌ها در بیش‌تر فعال بودن و اتخاذ روش زندگی سالم کمک می‌کند. مهارت‌های دستکاری درشت و حرکاتی اطلاق می‌شود که شامل دادن نیرو به شیء یا گرفتن نیروی شیء هستند. توجه معلمان به آموزش مهارت‌های مهارت‌های دستکاری درشت به حرکاتی اطلاق می‌شود که شامل دادن نیروی به شیء یا گرفتن نیروی شیء هستند. به عنوان مهارت‌های بنیادی دستکاری درشت شناخته می‌شوند (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) برای یادگیری ضربه زدن،با پا و سر ضرب زدن توپ،ابتدا می‌توانید از توپ‌های کم باد استفاده کنید. این توپ‌ها زمان کافی را برای تصمیم‌گیری و اجرای حرکت در اختیار کودک می‌گذارند دستکاری درشت،نه تنها از لحاظ جسمانی،بلکه از نظر روان‌شناختی هم موجب افزایش اعتماد به نفس و خود کارامدی کودکان می‌شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.