Skip to main content
فهرست مقالات

دانش محتوای آموزشی ویژه ی معلمان بازی ها

نویسنده:

مترجم:

(5 صفحه - از 60 تا 64)

کلید واژه های ماشینی : معلمان، تجهیزات، دانش، دانش محتوای آموزشی، آموزش، معلمان هنگام آموزش محتوای ورزشی، محتوای آموزشی ویژه‌ی معلمان، اطلاعات، بازیکنان، دانش‌آموزان

خلاصه ماشینی:

"معلمان باید بر آموزش چگونگی بازی‌ها از سوی‌ کودکان متمرکز شوند و درس‌ها را به گونه‌ای طراحی‌ کنند که هر کودک،فرصتی برای گسترش اعتماد و شایستگی در اجرای مهارت‌ها و راهبردهای انجام‌ بازی‌ها داشته باشد. علی‌رغم شیوه‌ای که برای آموزش بازی‌ها و محتوای ورزشی در نظر گرفته می‌شود،وسیع‌ترین‌ محتوای حرکتی بازی‌ها،شرایطی را فراهم می‌کند که‌ معلمان چالش‌های دانش محتوای آموزشی را تجربه‌ کنند. هدف این مقاله،توصیف چالش‌های دانش‌ محتوای آموزشی است که معلمان هنگام آموزش‌ بازی‌ها و محتوای ورزشی با آن‌ها روبه‌رو می‌شوند، و ارائه‌ی پیشنهاداتی برای اجتناب و یا تصحیح آن‌ چالش‌ها. در این‌ مورد،معلم از درک این موضوع ناتوان بود که‌ دانش‌آموزان برای رساندن توپ به هدف،به تولید نیرو نیاز دارند؛به خصوص‌ زمانی که آن‌ها شانس‌ بهتری برای ضربه زدن به‌ هدف،از طریق شیوه‌ی‌ دیگری داشتند. » این ترس و مشکلات‌ حاصل از ایجاد فضای‌ کافی برای خارج کردن‌ اشیا از کنترل،قابل درک‌ است،با وجود این‌ ضرورت دارد که معلمان‌ روی تولید نیرو تمرکز کنند؛البته در صورتی که‌ دانش‌آموزان نیز موظف‌ باشند،برای پیشرفت موفقیت‌آمیز حرکت خود بکوشند. برای مثال،معلمانی که‌ برای آموزش بیس‌بال از یک توپ نرم استفاده می‌کنند، و یا برای تمرین ضربه‌ی توپ گلف،توپ‌های ویفل‌ را به کار می‌گیرند،ممکن است بر عملکرد الگوی‌ حرکت دانش‌آموز به شیوه‌ای منفی تأثیرگذار بگذارند؛ به‌ویژه اگر اصلاح تجهیزات را برای مدتی طولانی به‌ فراموشی بسپارند. مطالب مربوط به شیوه‌های‌ تاکتیکی و ماهرانه برای آموزش بازی‌ها و ورزش،تنها با درک عمیق از چگونگی کمک به دانش‌آموزان برای‌ تبدیل شدن به بازیکنان بسیار ماهر،برای ما سودمند خواهند بود. جدول دانش محتوای آموزشی برای معلمان بازی‌ها *قبل از توجه به درستی و دقت عملکرد،روی تولید نیرو متمرکز شوید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.