Skip to main content
فهرست مقالات

فکر کنید طرف مقابل هستید

نویسنده:

(2 صفحه - از 11 تا 12)

کلید واژه های ماشینی : ارتباطات، سازمان، پیام، کارکنان، ارتباطات مؤثر، ارتباط، ارتباطات سازمانی، مدیران، روشهای ارتباطات مؤثر، پیام گیرنده و طرف مقابل

خلاصه ماشینی:

"9-در نظر داشته باشید هر نوع ارتباطی باید باتوجه به دوسویه بودن آنایجاد و برقرار شود حتی اگر قصد ایجاد ارتباط یک‌سویه دارید ملازمات اینارتباط یک‌سویه(برنامه‌ریزی قبل از صدور پیام)مطلوبیت دارد که آن را بهگونه‌ای دوسویه طراحی کنید. این عوامل باید به گونه‌ای دقیق طرح‌ریزی دقیق شوند که بتواند باایجاد شبکه‌های ارتباطی درون سازمان و تمامی سازمان تحت پوشش صحیح(به تصویر صفحه مراجعه شود)و مؤثر پیام قرار گیرد و هرچند سازمانها با فعالیت ساده و غیرپیچیده‌ای ادارهشوند،می‌بایست از ساختار ارتباطی متمرکزتری استفاده کنند و هرچه ساختارسازمانها پیچیده و یا گسترده‌تر باشد لزوم ساختار ارتباطی غیرمتمرکز بیشترخواهد بود. آنچه در سازمانها هیچگاهنمی‌بایست فراموش شود وجود یک سیستم قوی ارتباطی است زیرا درصورت عدم یک سیستم ارتباطی منسجم همیشه افراد در ارتباطات گل کرده وسرآمد خواهند شد ولی در سازمانی که دارای سیستم ارتباطی مستحکم باشدسازمان شکوفا می‌شود و کارکنان و افراد تحت لوای سازمان رشد نموده ومطرح می‌شوند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.