Skip to main content
فهرست مقالات

اطلاع رسانی و تبلیغات جشنواره

(2 صفحه - از 64 تا 65)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات ،تب ،شروع جشنواره تئاتر فجر تب ،تئاتر ،اطلاع‌رسانی و تبلیغات ،نمایش ،آستانه شروع جشنواره تئاتر فجر ،ارائه گزارش جشنواره فجر ،تبلیغ نمایش جشنواره نقش ،تماشاگر ،جشنواره فجر ،برگزاری جشنواره کمتر گروه ،تئاتر فجر تب و تاب ،کارگردان ،کاتالوگ ،برگزاری جشنواره فجر ،برگزاری جشنواره فرم‌های اطلاعاتی ،تبلیغات جشنواره فجر ،جشنواره فجر و گروه‌های ،اطلاع‌رسانی و تبلیغ نمایش ،گروهها به‌دلیل چاپ اطلاعاتشان ،بخش اطلاع‌رسانی و تبلیغات ،میان کاتالوگ و مجلهء نمایش ،میان اهالی تئاتر ،برگزاری ،شرکت‌کننده ،فجر تب و تاب عجیبی ،اطلاعات گروهها ،کاتالوگ فجر ،کار کارگردان و سبک نویسنده

خلاصه ماشینی:

"تقریبا صفحهء هنری همهء روزنامه‌ها از اخبار کوتاه گرفته تا اختصاص‌ صفحه‌ای کامل،فعالیت‌های جشنواره‌ فجر و گروه‌های شرکت‌کننده را معرفی می‌کنند و این کار در طول‌ برگزاری جشنواره فجر روند تکاملی‌ پیدا می‌کند و هر روز گزارشات‌ مبسوطی ارائه می‌شود که شامل: خبرهای کوتاه جشنواره،نقد کارهای‌ اجرا شده،گزارش جلسات نقد و بررسی و مصاحبه با نویسندگان، کارگردانان و یا سایر عوامل‌ نمایش‌ها یا داوران و ستاد اجرایی‌ جشنواره است و نقش مهمی در اطلاع‌ رسانی،آشناسازی و تبلیغات‌ جشنواره فجر دارد. به دلیل روال معمول در جشنواره شاید این نقص زیاد به‌ چشم نیاید،چون تماشاگر جشنواره‌ معمولا بدون اینکه بداند به تماشای‌ چه نوع کاری می‌روند،می‌خواهند از فرصت کوتاه برگزاری جشنواره‌ برای دیدنآمار سود برند و به‌ جزئیات اهمیت چندانی نمی‌دهد و یا شاید بتوان پذیرفت که گروهها به‌ دلیل چاپ اطلاعاتشان در کاتالوگ‌ نیازی به انتشار شناسنامه از خودشان ندارند ولی با تورقی در میان کاتالوگ و مجلهء نمایش که‌ اطلاعات گروهها را چاپ کرده است، متوجه می‌شویم که این اطلاعات‌ نمی‌تواند انتظار ما را آن طور که باید برآورده سازد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.