Skip to main content
فهرست مقالات

سینما - واقعیت: آل پاچینو؛ تئاتر یا سینما؟

نویسنده:

(2 صفحه - از 54 تا 55)

کلید واژه های ماشینی : سینما ،تئاتر ،پاچینو ،سالومه ،آل‌پاچینو ،تمرین اصلی پاولو هامل ،اسکار ،داستان ،دیوید ،اسکار وایلد ،واقعی ،بازیگر ،پاچینو مکمل حرفه‌ای پارسونس ،شاه ،حرفه‌ای ،پارسونس ،وایلد ،تصویرتصویر ،پاچینو نقش ،داستان پاچینو ،صحنه تئاتر ،دفتر کارش ،کار ،تجربیات ،آل‌پاچینو با بازی ،تئاتر و پاچینوی سینما ،سینمای نزدیک به دفترش ،نقش ،مبل فرو ،تجربه چندین‌ساله در تئاتر

خلاصه ماشینی:

"شاید همیشه یک میل درونی مرا به‌ صحنه تئاتر نزدیک می‌کند و شاید اگر نگران دو فرزندم نبودم، بیش از این دورتادور امریکا می‌گشتم و روی صحنه می‌رفتم. او پاییز سال گذشته نیز در نمایشنامه‌ای که اقتباسی آزاد از داستان "The Resistible Rise of Arturo" از برتولت برشت بود،بازی کرد و اکنون در برادوی مشغول بازی‌ در نمایش«سالومه»است؛داستانی مذهبی و نامتعارف که‌ اسکار وایلد رنگ و بویی دیگر به آن بخشیده و پاچینو نقش‌ «شاه هرود»را در آن بر عهده دارد. از دیگر هنرنماییهای پاچینو باید به نقش‌آفرینی‌های به‌ یادماندنی در دو داستان شکسپیر،«جولیوس سزار»و«ریچارد سوم»و نیز ایفای نقش در اجرای دوبارهء«بوفالوی آمریکایی» «دیوید ممت»و«تمرین اصلی پاولو هامل»از دیوید ریب که‌ درامی از جنگ ویتنام بود،اشاره کرد. شاه برای تماشای رقص‌ نوه‌اش،حاضر به پرداخت هر هزینه‌ای است و سالومه نیز تحقق این آرزو را در گرو سر بریده شده جان می‌داند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.