خلاصه ماشینی:
"در روایت نخست،تخریب حریم فردیت فرد به واسطهء ارسال آن کاستهای ویدیویی که در آن حرکت خرامان دوربین در منزل و بعدها حتی اتاق خواب خود و همسرش را شاهد است منجر میشود و از آنپس فرد دروازهء ورود به برزخ-دیگری شدن-را با کشتن رنه-همسرش-که از هیچ رو هم محکوم بصری یا منطقی در آن بافت فراواقع گرایانه از سوی مخاطب برشمرده نمیشود،میگشاید.
در بزرگراه گم شده شخصیت دیک لورانت یا حتی کارآگاهان اد و آل از ژانرهای خشن و متعارف اینگونه هالیوودی وام گرفته شدهاند تا در بافتی متناقض قرار گیرند و به طریقی وجه مسخرگی یا شوخ اثر باشند.
و از آنجا که جایگاه اصلی آنها در آن بافت لینچی نیست و لینچ آنها را از هالیوود و وجوه متعارف بعضی ژانرهای آن وام گرفته است یا با کمی مزاح دزدیده است،به طرز مضحکی در برقراری نظم و ترتیب، برچسب القاب مربوط به حرفهء خود-خیروشر متعارف-مستأصل و درماندهاند و مخاطب علاوه بر ریشخند آنها درمییابد که همراهی با آن دو -با منطق روایت کلاسیک-فرجامی در پی ندارد."