Skip to main content
فهرست مقالات

استراتژی تحقیق موردی در علوم اداری و مدیریت (2)

نویسنده:

(3 صفحه - از 21 تا 23)

کلید واژه های ماشینی : سئو الات تحقیق ،تحقیق ،سئو الات تحقیق و واحد ،الات تحقیق و واحد تجزیه ،جمع‌آوری اطلاعات ،روش‌های جمع‌آوری اطلاعات ،مطالعه ،واحد ،طرح‌های ،جمع‌آوری اطلاعات در تحقیق ،سازمان ،انتخاب محل ،اهداف و سئو الات ،استراتژی تحقیق موردی در علوم ،واحد تجزیه و تحلیل ،سئو الات به فرضیات ،هدف محققین از جمع‌آوری ،تحقیق موردی در علوم اداری ،منابع اطلاعاتی ،فرضیه ،توجه به سئو الات ،روش جمع‌آوری داده‌ها ،واقعی ،هدف ،موضوع ،جمع‌آوری داده‌ها ،انتخاب محل تحقیق ،روش ،حمایت ،تحقیق بایستی اهداف

خلاصه ماشینی:

"الف)چه موضوع یا واحدی‌ مورد مطالعه قرار می‌گیرد؟ ب)چه نوع ویژگی‌ها و روابطی مطالعه و بررسی‌ خواهد شد؟ ج)آیا بهتر است پدیده در شرایط واقعی مطالعه شود؟ د)آیا کنترل عملی یا دست‌کاری موضوعات یا وقایع لازم است؟ ه)آیا تمرکز مطالعات بایستی روی وقایع هم‌زمان باشد؟ و)آیا موضوع بهتر است براساس یک تئوری ایجاد شود؟ هنگامی که در شرایط واقعی یا تمرکز روی وقایع هم‌زمان‌ مطالعه باید صورت گیرد،متدولوژی موردی کاملا مناسب‌ است. در تشخیص آن محقق باید باتوجه به‌ سئو الات تحقیق که می‌خواهد مطرح نماید و آنها را آزمون کند، نوع واحد را مشخص سازد؛به صورتی‌که برای افراد یا گروهها یا سازمان‌های دیگر نیز قابل استفاده باشد. -طراحی مورد منفرد-مورد چندگانه اساس تحقیق موردی‌ محقق در مطالعات چه به صورت انفرادی یا گروهی یا داخل یک سازمان‌ باید واحد تجزیه و تحلیل را مشخص سازد. در تشخیص آن محقق باید باتوجه به سئو الات تحقیق که می‌خواهد مطرح نماید و آنها را آزمون کند،نوع واحد را مشخص سازد؛ب صورتی‌که‌ برای افراد یا گروهها یا سازمان‌های دیگر نیز قابل استفاده باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.