Skip to main content
فهرست مقالات

سه مقاله در یک مقاله

(1 صفحه - از 46 تا 46)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، جهت گردآوری اطلاعات ارزشمند، مشتری، گردآوری اطلاعات ارزشمند و مفید، مشتریان، صنایع، مقاله، رضایت، استراتژی، بازاری

خلاصه ماشینی: "نویسدگان مقاله روشهای‌ مختلفی را که می‌توان از طریق آنها به‌ جمع‌آوری،تحلیل و پردازش و ارائه‌ اطلاعات کیفی به مدیران پرداخت را تشریح کرده‌اند و با استفاده از تصاویر و نمودارها و کاربردهای عملی و واقعی‌ نمونه‌های توصیفی،نشان می‌دهند که‌ چگونه می‌شود از اطلاعات توصیفی و کیفی در جهت گردآوری اطلاعات‌ ارزشمند و مفید استفاده نمود و با بهره‌گیری از مدلهای پیشنهادی در گردآوری اطلاعات مورد نظر،آنها را در جهت ارتقاء برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری بر روی خواست مشتریان به کار گرفت. تمایز میان مشتریان وفادار و قدیمی و مشتریان جدید یکی از اهداف مهم در مطالعه و تحلیل‌ رضایت مشتریان،ارزیابی و تخمین‌ اهمیت ویژگیها و صفات یا خصوصیات‌ خدمات عرضه شده به مشتری می‌باشد. نویسندگان مقاله با استفاده از اطلاعات‌ گردآوری شده از صنایع اعتباری، سرمایه‌گذاری مشترک و صنایع اتومبیل، اقدام به معرفی یک روش ساده جهت‌ ترکیب و مقایسهء ویژگیهای مهم و مورد نظر مشتریان می‌نمایند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.