Skip to main content
فهرست مقالات

گرافیک؛ تلفیق نیاز، پیام و محتوا

(1 صفحه - از 82 تا 82)

کلید واژه های ماشینی : گرافیک، تصویرگری، علی نامور طراح و تصویرگر، نامور طراح و تصویرگر هنرمندی، تلفیق، هنر، کودکان، تصاویر، تصویرگری کتاب کودکان، نقاشی، کمیک استریپ، پیام و محتوا، طراح، رنگهایی، کودکی و نوجوانی نقاشی، علی نامور ضمن هم‌کاری، گفتگو با علی نامور، ظهور، کودکان و نوجوانان هم‌کاری، کار تصویرگری، مردم، استریپ پرداخت ضعیف، کار، نقاشی شبیه، طراحی بهره، کوتاه نقاشی، پای به عرصه، تصویر سازیهایم، نقاشی اصیل با عقل کودک، گفت گرافیک

خلاصه ماشینی: "وی درباره پیشینه گرافیک‌ می‌گوید:ظهور این هنر در مشرق‌ زمین به سالهای خیلی گذشته حتی‌ قبل از ظهور اسلام برمی‌گردد. نامور درباره گرافیک و ویژگیهای‌ این هنر می‌گوید:در گرافیک از نیاز و پیام و محتوا و کانال ارتباطی‌ نمی‌توان غافل شد. این تصویرگر جوان درباره ویژگی‌ و شیوه کار خود می‌گوید:ویژگی‌ کارم این است که کمتر از تکنیک‌ کلاژ و رنگ روغن استفاده می‌کنم و به جای آن در تصویر سازیهایم بیشتر از طراحی بهره می‌برم. درباره سبک کمیک استریپ که در تصویرگری از آن بهره می‌گیرد،نامور می‌افزاید:تا به حال در کشور ما در کار تصویرگری به شیوه«کمیک‌ استریپ»(تصاویر دنباله‌دار)زیاد پرداخته نشده است تصویرگر این‌ کار باید ا دکوپاژ مخاطب را با داستان همراه سازد. البته من کار زیادی در این زمینه انجام نداده‌ام‌ اما فکر می‌کنم دلیل جا نیفتادن‌ کمیک استریپ پرداخت ضعیف‌ این مقوله است. او همچنین درباره سبک کار خود می‌گوید:هر تصویرگری باید گوشه‌هایی از زندگی خودش را مردم نشان دهد."

صفحه:
از 82 تا 82