Skip to main content
فهرست مقالات

دومین نمایشگاه بین المللی فرش تهران جلوه گاه هنر و عرصه تجارت

سخنران:

کلید واژه های ماشینی : فرش، نمایشگاه بین‌المللی فرش تهران جلوه‌گاه، هنر، فرش تهران جلوه‌گاه هنر، صادرات، ایران، فرش ایران، ارزش صادرات فرش ایران، صنعت، هنرها ایران کشوری منحصربفرد

خلاصه ماشینی:

"این طرحها عملا روبه سوی یکنواخت شدن طرح و رنگ دارد (به تصویر صفحه مراجعه شود) زیرا که جهاد سازندگی بیشتر متوجه امر اشتغال و در عین حال ارزان تمام شدن فرش است و به‌ جنبه هنری و بیگانه بودن طرح بنظر نویسنده این‌ سطور-توجه چندانی معطوف نمیدارد. تأسیس صندوق ضمانت صادرات،ایجاد دفاتر نمایندگی بازرگانی در خارج تأسیس‌ نمایشگاه دائمی کالاهای صادراتی،تاسیس‌ انستیو توسعه صادرات،صندوق توسعهء بازارها، ایجاد بانک اطلاعات فرش و استفاده از نمایشگاههای داخلی و بین المللی و غیره،از جمله‌ اقداماتی است که به سرعت بخشیدن به رشد صادرات کمک میکند وزیر بازرگانی،بر طرف کردن‌ مشکلات تولید و صدور فرش را در سرلوحهء اقدامات‌ وزارت بازرگانی خواند و افزود:استاندارد کردن‌ مواد اولیه مورد مصرف صنعت فرش،اعطای اعتبار مناسب به قالی بافان و ارائه طرحهای و نقشه‌های‌ مناسب به آنان و بر طرف کردن کمبود مواد اولیه‌ فرش‌بافی و تضمین درآمدهای صادراتی ناشی از صدور این کالا،تبلیغ در رسانه‌های گروهی دیگر کشورها می‌تواند به تقویت موقعیت صادرات فرش‌ کمک کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.