Skip to main content
فهرست مقالات

اطلاعات تجاری: فرانسه، خریدار عمده محصولات جهان سوم

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : واردات ،خریدار عمده محصولات جهان ،فرانسه ،کشورهای در حال توسعه ،کانال‌های توزیع واردات ،صادرات ،محصول ،ارزش واردات غیر نفتی فرانسه ،صادرات کشورهای در حال توسعه ،کانال‌های توزیع واردات در فرانسه ،کانالهای توزیع واردات فرانسه ،صادرکنندگان ،واردات فرانسه ،فروش ،محصولات جهان سوم ،سهم عمده‌فروشان در واردات غیر ،کل ارزش کالاهای غیر نفتی ،اطلاعات تجاری ،خرده‌فروشی ،صادرکنندگان کشورهای در حال توسعه ،واردات فرانسه از کشورهای جهان ،اقلام ،کالاهای وارداتی فرانسه ،بازار ،کل واردات خرده‌فروشان ،بررسی آمار واردات فرانسه ،اقلام عمده واردات ،سهم عمده صادرات ،واردکننده ،تعداد کالاهای صادراتی

خلاصه ماشینی:

"(به تصویر صفحه مراجعه شود) اطلاعات تجاری از:مرکز تحقیقات و بررسیهای اقتصادی اتاق فرانسه،خریدار عمده محصولات جهان سوم صادرکنندگان باید از تغییراتی که اخیرا در کانال‌های‌ توزیع واردات این کشور حاصل شده است آگاه باشند فرانسه یکی از بزرگترین بازارهای صادرات‌ کشورهای در حال توسعه(جهان سوم)است‌ لذا آگاهی از کانال‌های توزیع واردات در فرانسه‌ برای عده زیادی از صادرکنندگان این کشورها سودمند است. این قبیل‌ محصولات کسر بسیار کوچکی از کل ارزش کالاهای‌ غیر نفتی کشورهای در حال توسعه وارده به فرانسه را در سال مزبور تشکیل می‌داد(کمتر از 1%)و قسمت عمده ایننگونه واردات از کشورهای‌ اندک توسعه و جزیره‌ای بود. سهم عمده صادرات کشورهای در حال توسعه‌ به فرانسه طی پنج سال مورد بررسی از لحاظ ارزش،شامل محصولاتی بود که از طریق تعداد زیادی از شرکت‌های فرانسوی و از طیف وسیعی‌ از کشورهای مزبور وارد کشور می‌شد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.