Skip to main content
فهرست مقالات

ژاپن و اروپا ... مار در آستین

نویسنده:

(3 صفحه - از 37 تا 39)

کلید واژه های ماشینی : ژاپن ،خودرو ،اروپا ،خودروسازی ،صادرات ،بازار ،کارخانه‌های خودروسازی ژاپنی اروپا ،بازار مشترک اروپا ،صنعت خودروسازی اروپای غربی ،تولید ،فروش خودروهای اروپای غربی ،ژاپن و اروپا ،صادرات خودروهای ژاپنی به آمریکا ،کارخانه‌های خودروسازی ژاپن در آمریکا ،آمریکا ،خودروسازان اروپایی ،رقابت ،فروش خودروهای ژاپن در اروپا ،فروش ،فروش خودرو در اروپای غربی ،خودروهای اروپای غربی با رکود ،سهم بازار ،سهم بازار اروپای غربی ،سهم ژاپن در بازار مشترک ،سهم ژاپن در بازار آمریکا ،شرکتهای خودروسازی ژاپن ،سهم ،صنعت خودروسازی ،کارخانه‌های خودروسازیژاپن در اروپای غربی ،ژاپن موجب قوی‌ترشدن خودروسازان

خلاصه ماشینی:

"از آنجا که فروشخودروهای اروپای غربی با رکود مواجه شدهاست،مقامهای بازار مشترک به کمک تولید-کنندگان اروپایی شتافته‌اند،و درصددند تا هرچه سریعتر مذاکراتی را دربارۀ اعمالمحدودیتهای بیشتر برای فروش خودروهای ژاپنیکه هم اینک در اروپا ساخته می‌شود مانع ایجادکنند. متأسفانه،در این توافق نیز بندی تحتعنوان"خودمحدودیتی"1گنجانده شدهکه برطبق آن ژاپن ناچار است داوطلبانه مانعاز گسترش صادرات و نفوذ خود در بازار اروپاشود. مقامات کمیسیون اروپا می‌گویند آقای بانگماناز ژاپن خواهد خواست تا صادرات خودروی خودرا به 7 کشوری که محدودیتی برای واردات از اینکشور اعمال نمی‌کنند کاهش دهد و سهمیۀ خود رابرای 5 کشور دیگر(فرانسه،ایتالیا،اسپانیا،پرتغال و انگلستان)که برای واردات از ژاپنمحدودیت وضع کرده‌اند افزایش دهد. تویوتاکه رسما کارخانۀ خود را در 4 ژوئن امسال(1993)در انگلستان افتتاح کرد،60 درصداز ارزش بازار اروپا را به خود اختصاص خواهدداد و انتظار می‌رود این رقم تا پایان سالآینده(1994)به 80 درصد برسد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.