Skip to main content
فهرست مقالات

سازمان های دست اندرکار امور صادرات کشورهای جهان (قسمت دهم)

(3 صفحه - از 93 تا 95)

کلید واژه های ماشینی : دست‌اندرکار امور صادرات کشورهای جهان ،ارائه اطلاعات ،بازرگانی ،پخش پیشنهادها و امکانات بازرگانی ،سازمانهای دست‌اندر کار امور صادرات ،ارائه اطلاعات در مورد مقررات ،مورد مقررات بازرگانی خارجی کشور ،سازمانهای مسئول صادرات کشورهای جهان ،سازمانهای ،کار امور صادرات ،راهنمائی بازرگانان خارجی ،کالا و ضوابط صادرات کالا ،سازمانهای دست‌اندرکار امور اقتصادی ،ایجاد تسهیلات آموزشی ،مورد مقررات و روشهای مناقصه ،صادرکنندگان و سازمانهای دست‌اندر ،ایجاد برقراری تماس با بازرگانان ،نشانی سازمانهای مسئول صادرات ،روشهای مناقصه عمومی ،ارائه اطلاعات در مورد امکانات ،انتشار نشریات اقتصادی ،ارائه فهرست تولیدکنندگان ،روشهای مناقصه عمومی اتاق بازرگانی ،بازرگانی خارجی ،بازاریابی و روشهای بازرگانیاتاق بازرگانی ،سازمانهای دست‌اندر کارامور اقتصادی ،بازاریابی ،شیوه‌های بازاریابی و روشهای بازرگانیاتاق ،مورد کالاهای صادراتی ،صادرکنندگان و سازمانهای دست‌اندرکار

خلاصه ماشینی:

"سازمانهای دست‌اندر کار امورصادرات کشورهای جهان نه قسمت قبلی در شماره‌های پیشین نشریه آمده بود اشاره برنامه‌ریزی و مدیریت بازرگانی در تجارت بین المللی و انجام سفارشاتاصولی واردات کالا مستلزم بررسی مراحل و اتخاذ تصمیم صحیح درخصوص مراتب آن میباشد. -چه باید خرید، -چقدر باید خرید، -چه موقع باید خرید، -به چه قیمتی باید خرید، -از کجا باید خرید، -و از چه کسی باید خرید؟ برای انجام این بررسی‌ها،موسسات تجاری و تولیدی و عموما مدیریتبازرگانی سفارش واردات کالا،در تصمیم‌گیری‌های تجاری مجبور به تماسبا سازمانهای رسمی اقتصادی و بازرگانی مسئول صادرات در دیگر کشورهایجهان میباشند. بدین علت،هفته‌نامه،نام و نشانی سازمانهای مسئول صادراتکشورهای جهان را به همراه نام و نشانی وابسته‌های بازرگانی و اتاقهایبازرگانی مشترک جمهوری اسلامی ایران با برخی از کشورهای جهان راتهیه و فراهم نموده است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.