خلاصه ماشینی:
"صنایع هواپیما سازی چین نیز که 500000 کارگر را در خدمت خود دارد،قصد دارند مدلهای جدیدتری نسبت به جتهای قدیمی روسیه تولید کنند.
در نظر بسیاری از شرکتهای هوایی غربی،نمایشگاه هوایی آسیا بسیار مهمتر از نمایشگاه مشهور هوایی پاریس است این شرکتها چشم انتظار سفارش آسیائیها هستند تا خطر تولید خود را سر پا نگهدارند.
تولید- کنندگان هواپیما معتقدند که شرکتهای آسیایی تا سال، 2010 در حدود 3000 هواپیمای مسافربری به ارزش 250 میلیارد دلار خریداری خواهند بود.
پروژهء این شرکت که"خط سریعالسیر هوایی آسیا" نام دارد تولید یک هواپیمای مسافری با ظرفیت 100 تا 150 نفر برای استفاده در خطوط منطقهای آسیاست که قرار است نخستین پرواز خود را تا سال 1988 انجام دهد.
مشکل از آنجا ناشی میشد که به جای یک شرکت هوایی عظیم دولتی که دستور خرید مدل هواپیما به آن دیکته شود،اکنون در حدود 30 شرکت هوایی در چین وجود دارد که بسیاری از آنها ترجیح میدهند از بوئینگ و ایرباس خرید کنند."