Skip to main content
فهرست مقالات

نامه های رسیده: بازاریابی در اوکراین

نویسنده:

(2 صفحه - از 131 تا 132)

خلاصه ماشینی:

"امر نشانگر این واقعیت‌ است که حضور اقتصادی در اوکراین‌ میبایست حساب شده و در پایان‌ هر معامله بلافاصله کوپنهای حاصل‌ از فروش را در اولین فرصت به دلار تبدیل نموده تا از خطر تورم کوپن‌ تقریبا مصون مانده و اینکار با وجود مراکز متعددیکه برای تبدیل‌ دلار و کوپن وجود دارد کاملا قابل دسترس و سهل الوصول‌ میباشد. ولی بمنظور احتراز از این خطرات احتمالی با توجه به‌ تحقیقات انجام شده برای حضور صادراتی در این بازارها و حفظ سرمایه به نظر میرسد بهترین شکل‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) اجاره دفتری در پایتخت اوکراین‌ (شهر کی‌یف)و بکار گماردن دو نفر پرسنل بازاراب میباشد که حد اکثر هزینه ماهانه این دو نفر با دفتر حدود ماهی دویست دلار برآورد میگردد که با توجه به حجم کار به‌ نظر بسیار ناچیز میرسد این امر این‌ حسن را دارد که اولا هزینه در بین‌ شرکتهای گروه تقسیم گردیده و از طرفی دیگر کالا تا مرحله بازاریابی‌ و فروش و برگشت ارز در دست خود شرکت گردش داشته و تقریبا مصون از خطرات احتمالی یاد شده‌ میباشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.