Skip to main content
فهرست مقالات

اطلاعات تجاری: نقش کلیدی اطلاعات در کارائی تجاری (قسمت اول)

(3 صفحه - از 133 تا 135)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، اطلاعات تجاری، اطلاعات در کارائی تجاری، بازار، نقش کلیدی اطلاعات، المللی، اطلاعات تجاری نقش، بازاریابی، اطلاعات تجاری و تکنولوژی اطلاعاتی، سازمانهای تشویق تجاری دولتی، استراتژی، بازار اطلاعات تجاری، صادرات، بازاریابی بین‌المللی، اطلاعات تجاری نقش مهمی، بازرگانی، عرضه اطلاعات، تجارت، اقتصادی، کارائی تجارت بین‌الملل، عرضه، توسعه، اطلاعات تجاری بین‌المللی، توسعه بازاریابی بین‌المللی، پایگاههای اطلاعات تجاری، خدمات اطلاعات تجاری، سازمانهای، استراتژی بازاریابی بین‌المللی، محصولات، قیمت

خلاصه ماشینی: "اطلاعات تجاری و تکنولوژی اطلاعاتی تا حد زیادی موجب پیدایش بازارهای جهانی شده‌اند و به صورت عامل ضروری برای عبور از مرحله‌ رکود به مرحله فعال یا رهیافت استراتژیک به‌ سوی بازاریابی بین المللی درآمده‌اند- بدین‌ترتیب اطلاعات تجاری و تکنولوژی جزو نهادهای بازاریابی بین المللی هستند. کاربرد اطلاعات تجاری روشن است:کسب‌ اطلاعات کافی از شرایط بازاری مشخص پیش از تولید انبوه،شناسائی مناسب‌ترین خریداران‌ خارجی به جای تکیه بر تماسهای اتفاقی،آگاهی‌ از مقررات واردات یا شرایط بسته‌بندی پیش از حمل کالا و یافتن منابع بسیار رقابتی برای مواد اولیه وارداتی،همه اینها تاثیر چشمگیری در کارائی تجارت بین الملل دارد. کسب اطلاعات اقسام عمده اطلاعات تجاری که برای بازاریابی‌ بین المللی لازم است به شرحزیر می‌باشد: اطلاعات کلی بازار بنگاههای اقتصادی تا حدی به اطلاعات اولیه‌ از بازارهای خارجی نیاز دارند تا تنوع‌سازی در صادرات و واردات را بررسی کنند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.