Skip to main content
فهرست مقالات

بررسی بازار کالاهای چرمی اروپا، بلژیک و لوکزامبورگ (قسمت چهارم)

نویسنده:

(8 صفحه - از 136 تا 143)

کلید واژه های ماشینی : بررسی بازار کالاهای چرمی اروپا، چرمی، واردات، بلژیک، صادرات، لوکزامبورگ، کالاهای چرمی، اروپا، بازار، صادرکنندگان

خلاصه ماشینی:

"بررسی بازار کالاهای چرمی اروپا، بلژیک و لوکزامبورگ قسمت چهارم راهنمای عملی برای صادرکنندگان کشورهای‌ درحال توسعه از:مرکز تجارت بین المللی،انکتاد-گات در این بررسی،بلژیک و لوکزامبورگ وابستهبه یک‌ اتحادیهء گمرکی هستند و به عنوان یک موجودیت‌ واحد تلقی می‌شوند. این‌طور به نظر می‌رسد که‌ قبلا برخی از کشورهای درحال توسعه چنین تصویری‌ در بازار بلژیک از خود نشان داده‌اند وشاید تا حدی‌ به خاطر این باشد که بسیاری از آنها موفق نشده‌اند به‌ این بازار راه پیدا کنند. در برخی کشورهای فروشنده،مواد تولید شده- توسط صنایع کارتن‌سازی و بسته‌بندی با این نوع‌ مواد نه تنها موجب میشود تا یک محصول خوب از جذابیت بیفتد بلکه ممکن است در مقصد،و پیش از آنکه کالا دوباره حمل یا به مشتری ارائه شود،به بسته- بندی مجدد نیاز داشته باشد. (به تصویر صفحه مراجعه شود) در سال 1990،42 درصد از حجم واردات مربوط به گروه کالایی شمارهء 10/11/4202(جدول شماره‌ 10)به کشورهای درحال توسعه و اروپای شرقی‌ اختصاص داشت،که ارزش سهم این کشورها به 33 درصد می‌رسید. سهم کشورها و نواحی درحال توسعه از لحاظ مقدار حدود 8 درصد و از نظر ارزش 3 درصد بود،که عمده‌ترین‌ آنها چین،تایوان و هندوستان بودند ولی عرضهء این محصولات از جانب چین و هندوستان در سالهای‌ 1989-1990 با کاهش روبه‌رو شد. همانگونه که در جدول شمارهء 13 نشان داده‌ می‌شود،واردا کالاهای چرمی کوچک(به شمارهء CN 00/31/4202)در طول دورهء مورد بررسی به‌ تدریج افزایش یافت:تا 17 درصد بین سالهای‌ 1988 و 1998،و 22 درصد از سال 1989 تا سال‌ 1990 برحسب مقدار."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.