Skip to main content
فهرست مقالات

اطلاعات تجاری: بازاریابی صادراتی برای شرکتهای کوچک: برای انتخاب بازار از کجا کمک بگیریم؟

(3 صفحه - از 81 تا 83)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، بازار، تجاری، اطلاعات تجاری، آمار، منابع اطلاعاتی، آمار صادرات منبع اطلاعاتی، صادرکنندگان، شرکتهای کوچک، بازاریابی صادراتی

خلاصه ماشینی:

"اطلاعات تجاری (به تصویر صفحه مراجعه شود) بازاریابی صادراتی برای شرکتهای کوچک‌ قسمت دوم‌ برای انتخاب بازار از کجا کمک بگیریم؟ در دنیا بیش از یکصد کشور وجود دارد که یک شرکت‌ می‌تواند مشتریان آیندهء خود را در آنها پیدا کند. سپس آمار 3 سال گذشتهء صدور کالاهایی را که شبیه به محصولات شماست‌ جمع‌آوری کنید تا متوجه شوید که آیا: -می‌توانید برخی کشورها را بعنوان واردکنندهء عمده‌ شناسایی کنید؟این کار به دو دلیل مفید است 1)در این‌گونه‌ کشورها تولیدکنندگان داخلی آنچنان با سابقه و قوی‌ نیستند که مانع ورود خارجیها شوند، 2)احتمالا محدودیتهای تجاری و غیره نمی‌تواند مانع‌ مهمی برای ورود کالاهای شما به آن کشور محسوب شود. برای کسب این نوع‌ اطلاعات می‌توانید یکی از شیوه‌های زیر ر انتخاب کنید: نخستین راه،بررسی آمار واردات محصولات مشابه‌ شرکت شما به کشور خودتان است تا ببینید کدام‌ کشورها جزو صادرکنندگان عمدهء کالای مذبور هستند. به چند نمونه‌ در زیر توجه کنید: صادرکننده‌ای که محصولاتش را جوانان و نوجوانان‌ می‌خرند به اطلاعات زیر نیاز دارد:آمار جمعیت گروه سنی مربوط در بازار مورد نظر،درآمد سرانهء قابل خرج این گروه، توزیع جغرافیایی این جمعیت،و آمار مربوط به هزینهء این‌ گروه برای کالاهای مذبور ولی صادرکنندهء ماشین آلات معادن زغال سنگ به‌ اطلاعاتی از قبیل:میزان تولید زغال سنگ در کشورهای‌ گوناگون،سطح هزینه‌ها و دستمزدهایی که صاحب این‌ معادن با آن روبرو هستند،مصرف سوخت در آن‌ کشور و سایر منابع انرژی جایگزین نیاز دارد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.