Skip to main content
فهرست مقالات

اطلاعات تجاری: چگونه می توان تعداد خریداران یک بازار را برآورد کرد؟(قسمت سوم)

(3 صفحه - از 84 تا 86)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات ،خریداران ،اطلاعات تجاری ،بازار ،مشتری ،محصول ،فروش ،شناسایی مشتریان کالاهای مصرفی ،قیمت ،بازرگانی ،شناسایی ،صادرکنندگان ،توزیع ،بهترین ،کسب اطلاعات مربوط به مشتریان ،فهرست ،خریداران خارجی ،اطلاعات مربوط به خریداران ،خرید مشتریان خارجی ممکن ،فروش کالا ،بررسی بازار کالاهای مصرفی ،مشتریان بالقوه ،مشتریان بالقوهء بازارهای خارجی ،توزیع‌کنندگان ،تعداد خریداران ،می‌توانند اطلاعات ،تولیدکنندگان و خریداران خارجی ،کمک ،فهرست مناقصات دولتهای خارجی ،خریداران کالاهای پیچیدهء مهندسی

خلاصه ماشینی:

"اطلاعات تجاری (به تصویر صفحه مراجعه شود) بازاریابی صادراتی برای شرکتهای کوچک‌ قسمت سوم‌ چگونه می‌توان تعداد خریداران یک بازار را برآورد کرد؟ پس از شناسایی کشورهایی که ظاهرا دارای بازار صادراتی مناسبی هستند،باید به بررسی خریدارانی بپردازید که‌ ممکن است به کالای شما علاقمند باشند. اگر تصمیم گرفتید صدور واقعی کالا را آغاز کنید،توجه‌ داشته باشید که تفاوتهای بسیار ظریفی از نظر خریداران‌ خارجی نسبت به کالای شما و کالای رقبای دیگر وجود دارد،که در وهلهء نخست ممکن است قابل پیشبینی نباشد. اگر پاسخ آنها منفی باشد، می‌توانید بپرسید که آیا قیمت اعلام شده بیش از اندازه‌ بالاست و اگر چنین است قیمت پیشنهادی آنها چیست؟ چگونه می‌توان خریداران‌ کالاهای صنعتی را پیدا کرد؟ صادرکنندگان جدید که قصد دارند نیاز خریدار به‌ کالاهای صنعتی در یک بازار را ارزیابی کنند با مشکلات‌ ختلفی برای شناسایی آنها روبرو خواهند بود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.