Skip to main content
فهرست مقالات

اطلاعات تجاری: بازاریابی صادراتی برای شرکتهای کوچک (ارزیابی صحنه رقابت بازار خارجی)

(2 صفحه - از 93 تا 94)

کلید واژه های ماشینی : ارزیابی صحنه رقابت بازار خارجی، اطلاعات تجاری، بازار، صرف خرید محصولات سایر شرکتها، صحنه رقابت داخلی اطلاعات، فهرستها بهترین منبع اطلاعاتی، فهرستهای تجاری وزارت بازرگانی، بازرگانی، کاتالوگ، بازاریابی صادراتی

خلاصه ماشینی:

"اطلاعات تجاری‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) بازاریابی صادراتی برای شرکتهای کوچک‌ قسمت چهارم‌ ارزیابی صحنهء رقابت بازار خارجی در بیشتر موارد،یک صادرکنندهء نوپا برای کسب بخشی از دلارهای مشتری خارجی که صرف خرید محصولات سایر شرکتها می‌شود رقابت می‌کند. در این میان،صادرکنندهء کالاهای‌ صنعتی،در صورتی که با مزایا و معایب محصولات رقابتی، اندازه،موقعیت بازار و توان شرکتهایی که این کالا را تولید می‌کنند آشنا باشد؛بهتر می‌تواند خریدار خارجی را از ارزش محصول خود آگاه کند. شناسایی شرکتهای رقیب منابع اطلاعاتی متعددی وجود دارد که می‌تواند نام و نشانی شرکتهای رقیب را در اختیارتان قرار دهد از جمله: -کتابهای راهنمای تجاری و بازرگانی این کتابها که در کشورهای خارجی منتشر می‌شود بهترین منبعی است که می‌توان نام و نشانی شرکتها را در آنها یافت. بسیاری از شرکتهای خارجی کالاهای خود را ویژهء بازار یک کشور دیگر مثلا آمریکا تولید می‌کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.