Skip to main content
فهرست مقالات

مبارزه طلبی برای بازاریابی در دهه 1990

مترجم:

(2 صفحه - از 39 تا 40)

کلید واژه های ماشینی : بازار ،بازاریابی ،مشتری ،محیط زیست ،تولید ،امریکایی ،محیط ،خرید محصول تولید امریکا ،محصولات ،فعالیت‌های بازاریابی و تولیدات کار ،فروش ،مدیران ،مصرف‌کنندگان ،شرکت‌های امریکایی با بازاریابی ،تغییرات ،عرضه ،تغییرات اقتصاد جهانی ،فرصت‌هایی ،دهه گذشته ،فروش کالاهای تولید ،چشم‌انداز جدید بازاریابی ،مدیران بازاریابی ،بازاریابی ماهرانه شرکت‌های ،مشکلات ،نمای بازاریابی ،فروش محصولاتشان ،خدمت مشکلات فزاینده مصرف‌کننده‌ها ،زمان ،بازاریابی جهانی ،بازاریابی فرصت‌هایی

خلاصه ماشینی:

"این عوامل به‌ شرکت‌ها اجازه می‌دهد خیلی سریع به‌ بازارهای جغرافیایی،خرید و تولیدات‌ کارخانه‌ای دسترسی پیدا کنند،که نتیجه‌ آن بوجود آمدن و گسترش محیط بازاریابی پیچیده برای شرکتها و مصرف‌کنندگان است. بنابراین در بسیاری از کشورهای جهان‌ مدیران می‌پرسند که مفهوم دقیق‌ بازاریابی جهانی و تفاوت آن با بازاریابی‌ داخلی چیست؟چگونه رقابت جهانی و نیروهای آن روی کسب و کار ما تاثیر می‌گذارد و به چه میزان باید جهانی‌ شویم؟در زمان حال بسیاری از شرکتها استراتژی فعالیت و تولید خود را متحدا با شرکتهای خارجی انجام می‌دهند. جنرال موتورز تلاش می‌کند دریابد که‌ چرا بسیاری از مشتریها در سر تا سر دنیا به‌ سمت اتومبیل‌های اروپایی و ژاپنی‌ گرایش پیدا کرده‌اند شرکت MIGHITY SEARS با تقسیم سهام بین بخشهای‌ متداول و فروشگاههای اختصاصی از یک‌ طرف و کاهش تولید انبوه از سوی دیگر، راه خود را گم کرده است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.