Skip to main content
فهرست مقالات

مبارزه طلبی برای بازاریابی در دهه 1990

مترجم:

(2 صفحه - از 39 تا 40)

کلید واژه های ماشینی : بازار، بازاریابی، مشتری، محیط زیست، تولید، امریکایی، محیط، خرید محصول تولید امریکا، فعالیت‌های بازاریابی و تولیدات کار، فروش

خلاصه ماشینی:

"این عوامل به‌ شرکت‌ها اجازه می‌دهد خیلی سریع به‌ بازارهای جغرافیایی،خرید و تولیدات‌ کارخانه‌ای دسترسی پیدا کنند،که نتیجه‌ آن بوجود آمدن و گسترش محیط بازاریابی پیچیده برای شرکتها و مصرف‌کنندگان است. بنابراین در بسیاری از کشورهای جهان‌ مدیران می‌پرسند که مفهوم دقیق‌ بازاریابی جهانی و تفاوت آن با بازاریابی‌ داخلی چیست؟چگونه رقابت جهانی و نیروهای آن روی کسب و کار ما تاثیر می‌گذارد و به چه میزان باید جهانی‌ شویم؟در زمان حال بسیاری از شرکتها استراتژی فعالیت و تولید خود را متحدا با شرکتهای خارجی انجام می‌دهند. جنرال موتورز تلاش می‌کند دریابد که‌ چرا بسیاری از مشتریها در سر تا سر دنیا به‌ سمت اتومبیل‌های اروپایی و ژاپنی‌ گرایش پیدا کرده‌اند شرکت MIGHITY SEARS با تقسیم سهام بین بخشهای‌ متداول و فروشگاههای اختصاصی از یک‌ طرف و کاهش تولید انبوه از سوی دیگر، راه خود را گم کرده است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.