Skip to main content
فهرست مقالات

اطلاعات تجاری: بازاریابی صادراتی برای شرکت های کوچک:(قسمت پنجم) قیمتگذاری و تشویق به خرید کالا

(3 صفحه - از 94 تا 96)

کلید واژه های ماشینی : صادراتی، قیمت، بازار، بازاریابی صادراتی، فروش، تشویق به خرید کالا، قیمت‌گذاری و تشویق، تبلیغ، کالاهای صادراتی، بازاریابی کالاهای صادراتی، اطلاعات تجاری، قیمت داخلی کالا، صادرکننده، بیمه، بسته‌بندی کالاهای صادراتی، خریدار، فروش کالا در بازارهای خارجی، بسته‌بندی کالا، قیمت کالای رقبای خارجی، رقبای، محصول، شرکت قیمت داخلی کالا، فروش کالا، اطلاعات مربوط به قیمت، قیمت کالا رقبای بالقوه، قیمت کالای صادراتی، فروش محصول، فروش محصولاتش در بازار خارجی، فروش کالای صادراتی، شرکت قیمتهای صادراتی

خلاصه ماشینی: "اطلاعات تجاری (به تصویر صفحه مراجعه شود) بازاریابی صادارتی برای شرکتهای کوچک قسمت پنجم‌ قیمتگذاری و تشویق به خرید کالا مقدمه‌ نیاز به گفتن نیست که قیمت یک کالا عامل مهمی در توانایی یک شرکت برای رقابت و فروش محصولاتش در بازار خارجی بشمار می‌رود. شما می‌توانید اطلاعات مربوط به قیمت کالای رقبای بالقوه را جمع‌آوری کنید،ولی البته برای قیمتگذاری صحیح کالای خود باید بیشتر فعالیت کنید،چرا که قیمتهای رقابتی ممکن است مواردی همچون هزینه‌های تبلیغات،بسته‌بندی و تغییر کیفیت کالا را در برگیرد. برای‌ اینکه این کار به نحو مطلوبی انجام شود شرکت باید به موارد زیر توجه کند: -اطلاعات لازم را در مورد مقررات‌ و محدودیتهای تبلیغاتی دولت خارجی‌ بدست بیاورید. اگر قرار باشد کالا به صورت فله،در مقادیر کوچک یا کشتی‌های کانتینردار حمل شود، شرایط بسته‌بندی تغییر خواهد کرد از آنجا که بسته‌بندی کالا باید مطابق با بازارهای خارجی تهیه شود،صادر کنندهء تازه وارد بهتر است پیش از تصمیمگیری‌ در مورد شکل بسته‌بندی تحقیقات لازم را انجام دهد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.