Skip to main content
فهرست مقالات

اطلاعات تجاری: بازاریابی صادراتی برای شرکت های کوچک:(قسمت پنجم) قیمتگذاری و تشویق به خرید کالا

مهر 1374 - شماره 330 (3 صفحه - از 94 تا 96)

کلید واژه های ماشینی : قیمت کالا ،بازارهای خارجی ،صادراتی ،صادرکننده ،خریدار ،فروش کالا ،قیمت داخلی ،کالاهای صادراتی ،بسته‌بندی کالا ،قیمتهای صادراتی ،شرکتهای کوچک ،خرید کالا ،داخلی ،رقبای خارجی ،داخلی کالا ،تبلیغاتی ،شیوه استفاده ،استفاده می‌کنند

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.