Skip to main content
فهرست مقالات

اطلاعات تجاری: بازاریابی صادراتی برای شرکت های کوچک (قسمت ششم) توزیع کالا در خارج

(2 صفحه - از 87 تا 88)

کلید واژه های ماشینی : بازاریابی صادراتی، اطلاعات تجاری، بازارهای، توزیع کالا در خارج، فروش، محصولات، مشتری، صادرکننده، عرضه کالا، انتخاب شرکتهای خارجی بعنوان نمایندگی، شیوه، فروش کالا، ارزیابی نحوه عرضه کالا، فروش کالا از طریق نماینده، نماینده فروش، شیوه‌های عرضه کالا در خارج، نمایندگی، نحوه عرضه کالا در خارج، شرکتهای کوچک قسمت، کالاهای صادراتی، قسمت ششم، فروش صادراتی، شرکت صادرات، تجارت خارجی شرکت، مسئولیت فروش خارجی، قسمت ششم توزیع، انتخاب، کار نماینده فروش، نمایندگیهای خارجی، کانالهای توزیع

خلاصه ماشینی: "اطلاعات تجاری (به تصویر صفحه مراجعه شود) بازاریابی صادراتی برای شرکتهای کوچک‌ قسمت ششم‌ توزیع کالا در خارج توزیع کالا در خارج بخش مهمی از هزینه‌های‌ بازاریابی را دربرخواهد گرفت و نقش چشمگیری‌ در موفقیت برنامه تجارت خارجی شرکت ایفا خواهد کرد. 2-از"شیوه غیر مستقیم‌"استفاده کنید و مسئولیت فروش‌ خارجی را به یک شرکت هموطن خود محول کنید مانند:شرکت صادرات،واردکننده خارجی،شرکت‌ تجارتی،یا تولیدکنندگان محصولات مشابه‌ در داخل،معمولا نماینده فروش برگزیده شما مسئولیت‌ حمل و نقل کالا به خارج را به عهده می‌گیرد یا 3-از"شیوه مستقیم‌"استفاده کنید و محصول خود را بوسیله‌ نماینده،توزیع‌کننده یا خرده‌فروش خارجی بفروش‌ برسانید یا به مشتری عرضه کنید. صادرکننده از این‌ شیوه به این دلیل استفاده می‌کند که معتقد است یک‌ بازار بزرگ به خاطر کالا در کشورهای خارجی توسعه‌ پیدا می‌کند. مزیت فروش کالا از طریق نماینده خارجی در اینست که‌ او می‌تواند بهتر از سایر شیوه‌های عرضه کالا در خارج‌ در فروش محصول شما کوشش کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.