Skip to main content
فهرست مقالات

ریاضت، سختی، رنج و یکی شدن با صحنه و شخصیت

نویسنده:

مترجم:

(4 صفحه - از 56 تا 59)

کلید واژه های ماشینی : بازیگر ،سوزوکی ،روش آموزش بازیگری سوزوکی ،تئاتر ،آموزش ،تمرینات روش آموزش بازیگری سوزوکی ،بدن ،فرانک ،گروه تئاتری فرانک ،تمرینات ،تندیس ،ژاپن ،گروه تئاتر فرانک کار ،استرالیا ،نمایش ،روش ،تئاتر فرانک ،کارگردان ،کارول ،تئاتر فرانک و جان نابز ،گروه تئاتر ،پای‌کوبی ،آموزش بازیگری به روش سوزوکی ،حسی ،حرکات ،روش سوزوکی ،کار ،زمان تمرین پای‌کوبی با فکر ،اجرا ،ارایه

خلاصه ماشینی:

"مقاله در کارگاه آموزشی سوزوکی،بازیگر فرا می‌گیرد ریاضت‌ سختی‌ رنج‌ و یکی‌شدن‌ با صحنه و شخصیت نویسنده جان نابز مترجم:حسین شاکری (به تصویر صفحه مراجعه شود) تئاتر فرانک و جان نابز گروه تئاتر فرانک کار خود را در بریسبین،کویینزلند و استرالیا توسعه داد و معمولا به صورت محلی،ملی و حتی بین‌المللی نمایشهایی را اجرا کرده است. با استفاده از روش آموزش بازیگر،ارایه شده توسط کارگردان مشهور ژاپنی،تاداشی‌ سوزوکی سیستم آموزشی بسیار سخت که بر کار تیمی و توانمندسازی مهارتهای آوایی‌ و بدنی تاکید دارد،گروه تئاتری فرانک سبکی مختص تئاتر استرالیا ابداع کرده که هم‌ هوشمندانه است و هم سخت‌گیرانه. از سال 1992 کارول به همراه همکار خود،جان نابز که در کمپانی توگا سوزوکی آموزش دیده و نمایش اجرا کرده است‌ کلاسهای دو هفته یک باری را بر مبنای این شکل آموزشی ژاپنی که در اصل،پای کوفتن‌ و کارهای سخت با پا و حرکتهای پیج و تاب‌دار آن است،برگزار می‌کند. در کنار حفظ آموزسهای بسته و سخت‌ یکی دیگر از خصوصیات کارول،تعهد اوست به اجرای تئاتر؛زیرا یک رویداد نمایشی‌ شکل دیگری از آموزش برای بازیگر است که در آن می‌تواند در چهارچوب زمانی طولانی‌ در مقابل کارهای فصلی که امروزه مد شده است،خود را ارزیابی کند. این کار تقریبا به همان اندازه زمانی‌ پای‌کوبی انجام می‌شود و این فرصت را به بازیگر می‌دهد تا به طریقی ذاتی و طبیعی‌ با تمامی وجود اولیه حسی و روانی موسیقی که از نوع غیر هنری شروع و تا رومانتیک (به تصویر صفحه مراجعه شود) کلاسیک ادامه می‌یابد،درگیر شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.