خلاصه ماشینی:
"گاهی هم با یک متن شروع میکنیم؛مثل نمایش«کمپانی»اثر بکت که بیشتر یک نوول است تا نمایشنامه،گروه به مدت چهار ماه روی هولوگرامها و اشعههای لیزری به همراه فرمهای ساده کار میکند تا تصویرهای متفاوت از یک فرد یا یک جسم ارایه دهد که همه این رویدادها در جلوی (به تصویر صفحه مراجعه شود) چشم تماشاگر در فضای تماشاخانه و توسط بازیگر صورت میگیرد.
بروور درباره این کار توضیح میدهد که مدتی طولانی به (به تصویر صفحه مراجعه شود) تمرین پرداختیم و اشکال گوناگونی را مورد تجربه قرار دادیم تا بالاخره ایده استفاده از ادیپوس یا همان ادیپ به عنوان یک اسطوره که با انواع نصیحت و موعظه و آواز توسط تمام بازیگران اجرا میشود،مورد توافق قرار گرفت.
(عکس شماره 3) رابرت ویلسون نیز به شکلگرایی تئاتر ژاپنی در نحوه به کارگیری حرکت،زمان و احساس،تعلق خاطر داشت و در اپرای دوازده ساعته خود«جنگ داخلی اس:درخت را هنگامی که بر زمین افتاده بهتر میتوان اندازهگیری کرد»تصاویر بسیار زیبایی از ارتباط بین (به تصویر صفحه مراجعه شود) داستان،صدا،سکوت و فضا از طریق وصل کردن و سپس گسستن عوامل به وجود آورد."