Skip to main content
فهرست مقالات

نمایش قصه

نویسنده:

(2 صفحه - از 70 تا 71)

کلید واژه های ماشینی : نمایش ،نمایش قصه ،مربی ،هنرآموز ،کودکان ،نمایش خلاق ،خلاقیت ،قوه تخیل ،هنری ،تمرین ،قوه مربی و اعضای گروه ،تجربه ،اعضای گروه ،کار خلاق ،زندگی ،احساسات ،زمان ،کار انداختن قوه تخیل ،خلاقیت نمایشی ،توانایی ،خلاقیت در هنرهای نمایشی ،قوه تخیل و غریزه نمایشی ،انتخاب ،تمرین پیش‌از بازی ،پیشرفت ،درک قوه تخیل ،توانایی بیرون کشیدن احساسات خلاق ،درک ،تخیل کودک عمل ،درک هنری مربی

خلاصه ماشینی:

"مربی باید دو نکته را به خاطر داشته باشد(با فرض اینکه این تجربه برای او و گروهش تجربه‌ای کمابیش جدید است):او خود باید بداند که چگونه می‌توان خلق کردن‌ را آموخت و نیز او باید خلاقیت را به کودکان القا کرده و آنها را در حیطهء آن رها نماید. چه چیزی‌ می‌تواند بیش از توانایی ایجاد فضایی آزاد برای کودکان جهت بیان احساساتشان،منبع‌ الهام باشد؟آیا برای سرپرست گروه،چیزی مهیج‌تر از مشاهده پیشرفت تدریجی یک‌ شخصیت وجود دارد؟آیا دانستن اینکه ایجاد چنین پیشرفت و تحولی در ید قدرت‌ هنرآموز بوده و به دانش و آگاهی او از نمایش خلاق بستگی دارد،جالب نیست؟نه تنها این موهبت خلاق به کودکانی که در شکل گرفتن داستان نقش دارند زندگی می‌بخشد، بلکه هنرآموز نیز در این بازآفرینی سهیم می‌گردد. هدف از این نوع بازی(همان‌طور که قبلا به آن اشاره شد)عبارت است از: 1-امکان فعالیت گروهی،زمانی که نه مربی و نه اعضای گروه تجربه زیادی در زمینه بازی خلاق ندارند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.