Skip to main content
فهرست مقالات

اطلاعات تجاری: بازار آب میوه، آب مرکبات و میوه های گرمسیری در ایتالیا

نویسنده:

(5 صفحه - از 74 تا 78)

کلید واژه های ماشینی : میوه‌های گرمسیری در ایتالیا ،میوه‌های گرمسیری ،ایتالیا ،آب‌میوه ،آب میوه‌ها ،بازار آب‌میوه ،شهد ،آب میوه‌های گرمسیری ،آناناس ،آب آناناس ،مصرف آب ،آب‌میوه خالص ،آب‌میوه در ایتالیا ،آب‌میوه ایتالیا ،میوه‌های خالص ،لیتر ،واردات آب‌میوه ،لیتر در سال ،شهد میوه ،آب گریپ‌فروت ،مخلوط آب ،بازار ایتالیا ،گریپ‌فروت ،آب و شهد ،آب‌میوه و شهد ،دلار ،داخلی ،واردکنندگان ،واردات آب ،رشد بازار

خلاصه ماشینی:

"آمار تولید آب میوه و شهد از محصول تازه داخلی و از آب میوه‌های وارداتی‌ در جدول شماره 1 آمده است: اگرچه تولید داخلی آب میوه زیاد است و در جدول 1-تولید انواع آب و شهد ایتالیا،سالهای 1983-88 (بر حسب هزار تن) (به تصویر صفحه مراجعه شود) سالهای اخیر افزایش درخور توجهی داشته است‌ اما بیشتر آن یا به صورت فله صادر می‌شود یا برای‌ تولید نوشیدنیها و فراورده‌های دیگر،در خود ایتالیا به کار می‌رود. جدول 2-واردات آب میوه و سبزیجات به ایتالیا درسالهای 1985-89 (وزن بر حسب تن)(ارزش بر حسب میلیون لیر) (به تصویر صفحه مراجعه شود) به‌طوری که جول شماره 3 نشان می‌دهد صادرات‌ سالانه این کالا ظرف پنج سال مورد بررسی نوسان‌ زیاد داشته است که نمایانگر تغییرات در مقدار برداشت محصول میوه و تغییرات در تقاضای‌ بین المللی است. جدول 3-صادرات انواع آب میوه ایتالیا در سالهای 1985-89 (بر حسب هزار تن) (به تصویر صفحه مراجعه شود) حدود 80 درصد این صاردات(از حیث ارزش) به کشورهای دیگر جامعه اقتصادی اروپا فرستاده شده‌ می‌شود. بازار آب میوه‌های در ده سال گذشته‌ رشد نسبتا سریعی داشت(رجوع شود به‌"مخلوط آب میوه‌های دیگر"در جدول شماره 3)اما در اوایل دهه 1990 علاقه مصرف‌کنندگان به این‌ فراورده،کاهش پیدا کرده طبق اظهار کارشناسان‌ واردات آب میوه‌های گرمسیری تابع رشد بازار کلی‌ آب میوه‌ها در ایتالیا یعنی حد اکثر 10 درصد در سال‌ است. اما چون 50 درصد آب میوه را جوانان زیر 18 سال مصرف می‌کنند و این افراد بسته‌های مکعب مستطیل شکل 200 میلیمتری را بیشتر می‌پسندند،و چون مصرف‌ خانگی روزافزون است لذا به نظر می‌رسد که در آینده آب میوه در بسته‌های پلاستیکی توزیع‌ شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.