خلاصه ماشینی:
"گوشهای دنج از نگارخانه نیز برای طعنههای مدرنیسم هنری و تمسخر تکنولوژی جدا شده است و نیمنگاهی به هنر مفهومی (Conceptual Art) دارد و چه خوب که این آثار،منتظر از راه رسیدن موج شیفتگان و چه آشنای خود نشده و با همان صمیمیت موردنظر در کرشمههای طناز ذهن آفریدههای جهانشاهی ارایه شدهاند...
گرچه آثار دوبعدی او نیز فارغ از دغدغههای اندازه و هندسه نماندهاند لیکن جهانشاهی توانسته بدونتقلب و تقلا و دست و پازدن برای بومی و ملی شدن با یک ویژگی ساده ما را وادارد که در کنار عنوانش علامت هنرمند ایرانی را بگذاریم و این همان معجزه نقاشی Gnosticism ایرانی در منفک شدن از فیزیک و پیوستنی به عالم خیال است که به دور از نگاه اگوئیستی هنر مدرن اروپا از غلتیدن به سمت سانتیمانتالیسم موردپسند خرده بورژوازی،ولخرج هنر،خود را نجات دهد."