Skip to main content
فهرست مقالات

هنر تابلوهای تبلیغاتی

مترجم:

نویسنده:

(5 صفحه - از 6 تا 10)

کلید واژه های ماشینی : تابلوهای تبلیغاتی ،تبلیغاتی ،کالیفرنیا ،زمینه هنرهای زیبا ،بازدیدکنندگان ،Big Art ،آثار هنری ،بولتن‌های ،غول‌آسا ،Big ،Art ،اخیر

خلاصه ماشینی:

"در مقابل این روش‌ امروزه شاهد آن هستیم که‌ هنرمند آثار تبلیغاتی با طیب‌ خاطر خود را وقف کار ظریف‌ کشیدن یک بولتن بصری در ابعاد بزرگ بر روی یک تابلوی‌ تبلیغاتی می‌کند،در حالیکه به‌ درستی می‌داند که تمام‌ تلاشهایش طی سه یا شش ماه‌ آینده برای همیشه از روی تابلو پاک خواهد شد و نقاشی بعدی‌ برای پیام تبلیغاتی بعدی جای‌ آن را خواهد گرفت و تنها نشانه‌ای که از این اثر غول‌آسا (حدود m 6/14\3/4)باقی‌ می‌ماند اغلب یک لایه‌ امولسیون بر روی صفحه‌ای‌ به ابعاد mm 35 می‌باشد که‌ حتی معلوم نیست تا چند وقت‌ دیگر قابلیت رنگی خود را برای‌ خلق مجدد همان اثر نگاه‌ خواهد داشت. هدف Big Art این‌ است که توجه و همکاری هر رهگذر سواره یا پیاده‌ای‌ را در هر سن و سال،با هر سطح تحصیلات از هر جنسی و در هر محیط شغلی اجتماعی که باشد، (به تصویر صفحه مراجعه شود) به سوی خود جلب کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.