Skip to main content
فهرست مقالات

قریحه، مهارت، تزیین - موشا: پاریس و سارا برنار (قسمت دوم)

مترجم:

نویسنده:

(3 صفحه - از 44 تا 46)

کلید واژه های ماشینی : موشا، سارا برنار، تزیینات، پاریس، طراحی پوسترهای سارا برنار، تئاتر، طراحی، پوسترهای، مهارت، هنر، قریحه، آرنوو، پیکره‌ها، آفیش، آثار، تزئینی، آثار موشا، بازیگر تئاتر، سکنات پیکره‌های منفرد آثار، فرم، پوستر طراحی‌شده، آفیش طراحی، پوسترهای تئاتر، آرنوو ART NOUVEAU، ایده، هنر مقدس، هنر موشا، آثار هنری مذهبی، ساخت، آرنوو نشان

خلاصه ماشینی: "قریحه،مهارت،تزیین قسمت دوم موشا:پاریس و سارا برنار آلفونس موشا-هنرمند آرنوو با نگاهی به Alfons Mucha نوشته Renate Ulmer ایده یک دوره هنری(بیشتر آکادمیک)موشا را به‌ ترک مونیخ در 1888 و اقامت در پاریس وا داشت و او برای ادامه تحصیلات خود در نقاشی به آکادمی‌ ژولین L''Acadmie Julian وارد شد. این امر چنان مورد قبول سارا برنار واقع‌ شد که وی یک قرارداد انحصاری شش ساله با موشا منعقد نمود-پوسترهای تئاتر که در این مدت طراحی‌ و اجرا شد-بانو با کاملیا(189)، Lorenzaccio (1896)،له‌سمرزتن La Samaritaine (1897)،مده‌ Medee (1898)،هاملت Hamlet (1899)،و توسکا Tosca (1899)-یک مجموعه کامل را تشکیل می‌دهند. طراحی پیکره‌ها در این پوسترها،با اندازه‌ کشیده خود-عموما با دو متر طول-به‌ اندازه طبیعی هستند وجود نوشته-عموما در بخش بالایی پوستر و در قسمت داخلی-و ساخت تزئینی همراه با عناصر و نقوش‌ تزئینی،از دیگر ویژگیهای پوسترهای‌ موشاست. موشا تلاش می‌کرد تا جذبه‌ سارا برنار بر روی سن تئاتر را در آثار خود نشان بدهد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.