Skip to main content
فهرست مقالات

تصویرسازی معاصر آمریکا (قسمت چهارم)

نویسنده:

(5 صفحه - از 47 تا 51)

کلید واژه های ماشینی : تصویرسازی، تصویر، جنگ، آمریکا، تصویرسازی معاصر آمریکا، قطعه، سربازان، هومر، جنگ داخلی، مجله بالو هارپرز تصویرسازی

خلاصه ماشینی:

"(به تصویر صفحه مراجعه شود) در نتیجه همه این پیشرفتها بود که به نظر می‌رسید مجلات هفتگی و ماهانه توان پاسخگویی به توده‌ مخاطبان خود را داشته باشند. ولی طرح‌هایی‌ که از نگاه مخاطبان ناقص و شتاب‌آلود پنداشته می‌شد، با تمام تلاش ممکن در صف مقدم تهیه شده و به‌ ایستگاه راه‌آهن به طرف نیویروک فرستاده می‌شد، سپس در کارگاه‌های انتشارات،به وسیله هنرمندان‌ مقیم که بعضی دارای مهارت بالا و بعضی هم با مهارت کم بودند،حتی الامکان برای انتقال روی صفحه‌ چاپ اصلاح و تکمیل می‌گردید و سپس کار گراورسازی انجام می‌شد. هنرمند در صحنه جنگ با واقعیت در تماس بود، هومر ناست هیچ کدام گزارش مفصل و دقیقی از جنگ انجام ندادند و این‌ کاری بود که بیشتر به وسیله تصویرسازان کم شهرت‌تری انجام می‌گرفت‌ که با حضور خود در جبهه‌ها دوشادوش لشکریان در حرکت بودند. یکی دیگر از چهره‌های مشهور دوران جنگ داخلی(به تصویر صفحه مراجعه شود) هنرمند در صحنه‌ جنگ‌ با واقعیت‌ در تماس‌ بود، ولی‌ به‌طور کامل‌ با آن‌ درگیر نمی‌شد، سربازان‌ زندگی می‌کرد، ولی‌ خود هیچ‌ یک‌ از آنها نبود. هومر و ناست هیچ کدام گزارش مفصل و دقیقی‌ از جنگ انجام ندادند و این کاری بود که بیشتر به‌ وسیله تصویرسازان کم‌شهرت‌تری انجام می‌گرفت‌ که با حضور خود در جبه‌ها دوشادوش لشکریان‌ در حرکت بودند و خوبیها و بدبختی‌های آنها را از نزدیک مشاهده می‌کردند و در نهایت بدنه اصلی‌ موضوعات بیشتر نشریات را می‌ساختند. کتابخانه کنگره بزرگترین مجموعه را از کارهای‌ برادران واد،ادوین فوریس و سایرین دارد، موزه کوپر هیویت‌8دارای مجموعه‌ای از کارهای (به تصویر صفحه مراجعه شود) وینسلو هومر است که برای هارپرز انجام شده بود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.