Skip to main content
فهرست مقالات

پست مدرنیسم (قسمت سوم)

مترجم:

نویسنده:

(5 صفحه - از 28 تا 32)

کلید واژه های ماشینی : هنر ،نقاشی ،کلکسیون ،گالری ،آثار ،نیویورک ،امریکا ،تصویر ،شهر ،تبلیغ ،بسکیه ،آثار هنری ،بازار ،رولینز ،موزهء ،تولید ،رشد سریع نوشته‌های دیواری ،جایزهء ،نقاشی‌های دیواری ،متن ،نقاشی پر کاری ،آثار کلکسیون ،کلکسیون کنت ،طرح‌های ،آثار متشکل از آثار هنرمندانی ،هنر و دیوار نوشته‌ها ،اجرا ،شهر نیویورک ،هنری معاصر ،کلکسیون شخصی بزرگ

خلاصه ماشینی:

"دیگر افرادی‌ که آثار کلکسیون خود را در اختیار این موزه نهادند عبارت بودند از:«چارلز و دوریس ساچی» saatchi) (charles and doris که گردآوری کلکسیون آنان بر اساس موفقیت«ساچی»در یک آژانس تبلیغاتی بود که آن را به همراه برادرش«موریس»اداره می‌کرد. در این بازار پر رونق و روبه رشد،تجدید علاقه و توجه عموم نسبت به نقاشی معانی ضمنی‌ عمیقی را در بر داشت و مهارت‌های فردی بعنوان‌ اثبات اعتبارنامهء هنری یک شی‌ء جایگاه پیشین خود را بدست آورد،بدان معنا که در عوض تجزیه و تحلیل هنر صرفا بعنوان یک کالا،اکنون دیگر هنر خود به تنهایی عملکرد صحیحی را دارا بود و آثار هنری زیبا و مسرت‌بخش همچون‌ پودر صابون و دانهء قهوه به بازار عرضه‌ شده و در معرض فروش قرار می‌گرفتند. 2l(به تصویر صفحه مراجعه شود) 1lسوی«درکسل برنهام لمبرت» burnham lambert) (drexel ،موسسه اقتصادی نیویورک،پشتیبانی می‌شد در اواخر دوران پر رونق دههء 1980 آنان را از ورشکستگی نجات داد و تا به امروز نیز سعی در فراهم‌ آوردن مکانی عمومی جهت برخورد آرا و تبادل‌نظر در خصوص هنر معاصر داشته است. این نمونه از آثار«مورلی» حاکی از آن است که باوجود مطرح شدن و به نمایش‌ درآمدن آثار بسیاری از نقاشان جوان‌تر،میل و علاقهء احیا شده نسبت به نقاشی،مسیر کاری نسل گذشته‌ 2lرا نیز بار دیگر مورد توجه قرار داد. این اثر همچون تصاویر دیگری که«کوزوف» (به تصویر صفحه مراجعه شود) 2lاز چهره نقاشی نموده تفاوت بسیاری با نقاشی«در رختخواب در ونیز»(88-1984)دارد که«هاجکین» آنرا با ضربات رنگارنگ و مسطح قلم مو کشیده است. سپس این تصاویر را بر روی بوم‌هایی‌ نقاشی می‌کردند که صفحات کتاب اصلی بر روی‌ آنها چسبانده شده بود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.