Skip to main content
فهرست مقالات

سی و دو پرسش از حسین خسروجردی (قسمت دوم)

مصاحبه شونده:

(4 صفحه - از 34 تا 37)

کلید واژه های ماشینی : نقاشی، سینما، قضاوت، بی‌ینال به‌تناسب شناخت آدمها ارزیابی، موزه، تجسمی، بی‌ینالها، موضوع قضاوت در بی‌ینالها نگاه، پیکاسو، هنرهای تجسمی معاصر ایران

خلاصه ماشینی:

"حالا اگر برخی احساس می‌کنند که بی‌ینال‌ آنها را از مسیر منحرف می‌کند،کسی که این حرف‌ را می‌زند دقیقا بایستی راه حقیقت و راه روشن را حتما بشناسد که نتیجه حاصل از کار بی‌ینال را به‌ نوعی به انحراف کشیدن بداند،قطعا اگر از آن‌ کسی که چنین اعتقادی دارد سؤال شود که شما این‌ دانش،این شناخت و این نظریه را از کجاآورده‌اید، در پاسخ یک جای دیگری غیراز بی‌ینال برای شما تعریف می‌شود،یعنی یک مکان دیگر،یا یک آدم دیگر، یک سازمان دیگر،یک تشکیلات دیگر وجود دارد که‌ توانسته به این آدم این اطلاعات را بدهد یعنی راه‌ حقیقت را نشان بدهد که بتواند بی‌ینال را با این حقیقتی‌ که می‌شناسد و دم دستش هست. فرصتی برای ما ایجاد می‌کند که فارغ از مقایسه‌ای که توسط هیات داوران و هیات انتخاب‌ در بی‌ینال انجام می‌شود مقایسه از طرف ما صورت‌ بگیرد ولی انتخاب اساتید یا داورانی که به هر صورت‌ در کشور ما آدمهای شناخته شده‌ای هستند،در زمینهء نقاشی حداقل می‌تواند حسنش این باشد که گوشه‌ای‌ از نوعی از نگاه،یا انتخاب توسط اساتید هم به جمع‌ نظرات ما بپیوندند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.