Skip to main content
فهرست مقالات

تصویرسازی معاصر آمریکا (قسمت ششم)

نویسنده:

(6 صفحه - از 48 تا 53)

کلید واژه های ماشینی : تصویرسازی، تصویر، تصویرسازی معاصر آمریکا، هنری، نقاشی، هارپرز، عکاسی، تصویرسازی آمریکا، سال تصویرسازی آمریکا، سایه

خلاصه ماشینی:

"زیرا در مواردی که ترسیم سایه‌دار پیش می‌آمد انتظارات غیرقابل اجرا خودنمایی می‌کرد،چون هر سایه‌ خاکستری فقط می‌توانست تاریک یا روشن شبیه‌سازی‌ شود و هیچ‌گاه سایه مطابق آنچه نقاش کشیده بود قابل‌ چاپ نبود،زیرا صفحهء صافی که به وسیلهء هنرمند با آب‌رنگ نقاشی می‌شد می‌بایست به وسیله ابزار حکاک با ایجاد شبکه‌هایی از شکافهای ظریف و دقیق قابلیت انعکاس‌ تصویر نقاشی شده را برای چاپ به‌دست آورد. هواردپایل با تحویل اولین کار تصویری خود به‌ مجلات هارپرز،خود را در جمع هنرمندان غرق شده‌ یافت،زیرا با بازگشت بیشتر هنرمندان آمریکایی از مدارس‌ اروپا،هنرمندان هارپرز مشاهده‌ کردند که گروه آنها تبدیل به یک‌ هسته مرکزی از یک مجمع بزرگتر شده‌اند. او بیشتر اوقات در گفتگو با سر دبیران هارپرز اشتیاق خود را به‌ آزمایش روشهای جدید گوشزد می‌کرد و آنها هم متقابلا می‌خواستند از توانایی‌های او در انجام این مهم استفاده‌ کنند و هنگامی‌که آنها قصد داشتند یک طرح خیالی را که‌ به‌طور دستی توسط اریک باگ‌8در نشریه هارپرز برای‌ کریسمس 1900 منتشر گردید،به اجرا در آورند،فن جدید و عملی وارد میدان گردید و پایل هفت تابلوی کوچک در رنگهای قوی و تابناک که جزیی از زیباترین آثارش بود کشید. در پایان قرن،جنگ اسپانیایی-آمریکایی پیش‌آمد که‌ خود موجب پذیرش پوشش گستردهء تصویری توسط مجلات از هنرمندان گردید که پیشاپیش آنها کسانی مانند: فرانک شیل‌9،فردریک رمینگتون،هنری روتردهال‌10 (به تصویر صفحه مراجعه شود) و ویلیام گلاکنز11بودند که گلاکنز12باتفاق فردریک‌ گروگر13،اورت شین‌14و جان اسلون‌15به‌عنوان‌ هنرمندان استخدام شده در روزنامه فیلادلفیا فعالیت‌ می‌نمودند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.