Skip to main content
فهرست مقالات

پست مدرنیسم

مترجم:

نویسنده:

(3 صفحه - از 55 تا 57)

کلید واژه های ماشینی : مدرنیسم، عکس‌های، تصاویر، نمایش، شرمن، عکاسی، خلاقیت، لوین، بیننده، آثار، سفید، گرفتن صاحب اثر بعنوان خالق، بشکلی، استراث، سیاه، فرهنگی، عکس‌های سیاه و سفید، تصاویر سفید و سیاه، بشکلی خودآگاهانه استفاده، مردم، خلاقیت جنس مخالف نگاه، مجموعه، نگاه، مشاهده، بشکلی آگاهانه سعی، سعی، نمایش انتقادآمیز مفهوم بیگارخانه پرداخت، عکس‌های بعدی موجود، عکاسی در تهیهء تصاویر، نگاه خیرهء جنس مخالف

خلاصه ماشینی: "«لوین»با کپی آثار «کاندینسکی»،«فاینینگر»،و دیگران،و نمایش آن آثار بعنوان آثار خود(بهر صورت آن‌ آثار کپی‌شده‌ به وی تعلق‌ داشتند)سعی‌ در این داشت‌ که ثابت‌ نماید که‌ موضوع‌ اصالت، نوآوری،و خلاقیت‌ نمی‌تواند جدا از در نظر (به تصویر صفحه مراجعه شود) گرفتن صاحب اثر بعنوان خالق اولیهء آن‌ باشد. بطوریکه«کرگ‌ اونز» ṣ(Craig Owens) منتقد امریکایی، می‌نویسد:«آیا او طبق‌ معمول سعی دارد که‌ تنها به نمایش کاهش‌ امکانات برای خلاقیت‌ در فرهنگی پردازد که‌ با تصاویر گوناگون‌ اشباع شده است؟»«یا اینکه خودداری وی از خلاقیت‌ درواقع اجتناب از قبول نقش یک خالق بعنوان‌ «صاحب»اثر،و امتناع از قبول حقوقی است که قانونا به«صاحب اثر»تعلق می‌یابد؟» «لالر»،با الهام از«آشر» ṣ(Asher) و«برودثرز» (Broodthaers) شیوه‌هایی را مورد تجربه قرار داد که از آن‌ طریق ضمن‌ یافتن‌ جایگاهی‌ برای هنر در نظام مبادله و نمایش،آنرا دارای‌ ارزشی‌ خاص نیز گرداند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.