Skip to main content
فهرست مقالات

پرتره مارگارت استونبورگ - ویتگنشتن

(2 صفحه - از 156 تا 157)

کلید واژه های ماشینی : پرترهء مارگارت استونبورگ ویتگنشتن ،مارگارت استونبورگ ،ویتگنشتن ،پرترهء مارگات استونبورگ ،نقاشی ،تزئین ،کلیمت ،خواهر لودویگ ویتگنشتن ،پرترهء ،عناصر تزئینی انتزاعی ،سفید ،نقاشی‌های کلیمت ،نقاشی‌های طرح‌گونه ،طرح اندام بلند سفید ،تزئین دیوار ،نقاشی عصر رنسانس و تصویرگری‌های ،نقاشی به‌آن ،زنده بودنش ،در نقاشی ،بالا آورده‌شده ،می‌تواند ترکیبی

خلاصه ماشینی:

"پرترهء مارگات استونبورگ-ویتگنشتن STONBORROUGH-WITTGENSTEIN PORTRAIT DE MARGARET KLIMT GVSTAV در نقاشی عصر رنسانس و تصویرگری‌های بزرگ‌ قرن 18،هنرمند آناتومی پیکره انسان را مطالعه می‌کرد تا بعد از آنکه در نقاشی به آن لباس پوشانید،بتواند در زیر چین و شکنهای پارچه زنده بودنش را تماما به او بازگرداند. کلیمت برخلاف آنها نقاشی‌های طرح‌گونه(سیلوئت)را ترجیح می‌داد؛شکل‌های نابی که نبود اختلاف سطح در آنها،برغنای هنر تزئین می‌افزاید و آن را به سوی انتزاعی‌ شدن سوق می‌دهد. می‌توان گفت پرترهء مارگارت‌ استونبورگ ویتگنشتن،خواهر لودویگ ویتگنشتن فیلسوف‌ با آن طرح اندام بلند سفید که در زمینه‌ای با گلهای ظریف‌ و نازک،مانند کنده‌کاری روی دیوار،تزئین شده،به نوعی‌ می‌تواند ترکیبی از تجربیات تمام قد ویستلر Wistler و کنوپف Knopff باشد. این تابلو برای تزئین دیوار خانه‌ای‌ در نظر گرفته شده‌بود که لودویگ طراحی کرده و در آن‌ فضایی تماما سفید با ترکیبی از مکعب‌ها آفریده بود؛در سبکی که از نظریات تند لوز loos بر ضد«تزئینات»الهام‌ می‌گرفت."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.