Skip to main content
فهرست مقالات

شهود آموختنی نیست؛

مصاحبه کننده:

مصاحبه شونده:

مترجم:

(4 صفحه - از 28 تا 31)

کلید واژه های ماشینی : شهود، دیزاین، طراحی، طراحی گرافیک، آموزش، کامپیوتر، دانشجویان، پوستر، دیوید کارسن، تصاویر، دیزاینر، شهود آموختنی، کار، اثر، شیوه، پوستر نمایشگاه آثار دیوید کارسن، کارسن به طراحی گرافیک، دیزاین و شیوه‌هایی آموزشی، مردم، متن، احساسات، خلق، مسئله، تصویر نمایشگاه دیوید کارسن، دیزاین گرافیکی، آموزش آکادمیک، کارسن در سیاق طراحی، شیوه‌های دیزاین، آموزش دیزاین، نیروی عمیق شهود خلق

خلاصه ماشینی: "اگر اطلاعات‌ بیشتری در مورد فعالیت آن شرکت کسب کنید،مسیر مناسبی در پیش پای شما باز خواهد شد،و چنانچه در این مسیر گام بردارید،هنگامی که مشغول طرح‌ریزی برای کارتان هستید، کشف و شهود خودبه‌خود وارد جریان کار می‌شود. آنچه باید بدانیم این است که نیروی اعجاب‌انگیز شهود،چیزی را در اختیار ما قرار می‌دهد که شیوه‌های عقلانی با تمام آن مبادی و مبانی دیزاین و شیوه‌هایی آموزشی، هرگز قادر به انجام آن نخواهد بود و تنها می‌توانند بخش کوچکی از نیازهای ابتدایی‌ و مقدماتی ما را برآورده سازند. آموزشکده‌ها و دانشکده‌های بسیاری را سراغ دارم که اساتید آن،همچنان بر این باورند که برای انجام یک کار،ابتدا باید با دست طراحی کرد نه اینکه مستقیما به سراغ کامپیوتر رفت. درحالی‌که هرکس هر شیوه و ابزاری را که در جهت خلق اثر به نظرش مناسب می‌رسد،می‌تواند به خدمت بگیرد و اگر این ابزار کامپیوتر است، چنانچه برای بسیاری از طراحان جوان چنین است. هنگامی که انجام یک کاری را سفارش می‌گیرید،باید از خودتان سئوال کنید که اگر این کار سفارشی نبود و به اصطلاح برای دل خودتان کار می‌کردید،آیا باز هم نتیجه کار همین بود؟ اگر پاسخ مثبت بود،یعنی شما در کارتان موفق هستید و اگر نه،واقعا چه تعریف و توجیهی‌ برای کارتان وجود خواهد داشت؟ افراد زیادی وارد این عرصه می‌شوند زیرا جذابیتهای فراوانی وجود دارد که در وهلهء اول توجه‌ آنان را به سوی خود جلب می‌کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.